Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Hva slags støvler kjøper dere til 7. klassingene deres? Jeg lurer på å kjøpe et par fôrede vinterstøvler av et eller annet slag samt f. eks Slusher eller lignende. Sistnevnte er ikke populært, men hva annet duger på bløte og grisete vinterdager? Anonymkode: effbf...922
frk Nilsen Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Det ormebolet der nærmer jeg meg ikke før det blir snakk om det. Han er et mareritt når det kommer til skoshopping, jeg kjøper ingenting nå med tanke på str heller. Gikk opp fra 41 til 42,5 ila skoleferien.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Min 6.klassing har hatt Viking Eagle gtx de to siste vintrene, tror jeg kjøper de i år også. Vanskelig å finne noe annet som er noenlunde vanntett og som ikke slites totalt ut før før vinteren er omme, min sliter mye på sko, men Viking kan han stort sett ha i en sesong. Hadde Dock boots til våte dager sist vinter og mye mulig de fortsatt passer, men om han vil bruke de er en annen sak. Anonymkode: f1a4c...281
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Gore tex Forede støvler hadde vært bortkastede penger, for det brukes ikke lenger. Anonymkode: 63f2a...676
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Slusher/cherrox tror jeg er uaktuelt for de fleste 7.klassinger (?) Min hadde et par svarte Sorel i fjor og var fornøyd med det, men mange nekter vinterstøvler og går kun i joggesko. Jeg drøyer det litt og ser an hvordan vinteren blir her før jeg kjøper noe til 8.klassingen. Anonymkode: 4dc92...6ca
sug lut Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Det der er altfor store barn til at man handler til dem - du må jo først vite hvilke de vil ha, OM de vil ha, osv. Om de mener at de vil fryse i joggesko gjennom vinteren så er det helt ok, såpass sjølstyr må de få. Og slusher? Altså, det hadde jeg aldri satt på noen av mine i den alderen, og det plager meg lite - store barn får da selv kjenne etter om de fryser.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Mine har stort sett brukt gumistøvler om det har vært ekstremt vått og joggesko ellers. Anonymkode: d9faa...ca0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 Slushers i str. 42 😂😅 på tide å kjøpe kule sko og heller tåle å bli litt våt eller? Anonymkode: 01752...b46
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 På den alderen gikk min jente 90% av vinteren i lave vans 🤷♀️ Hun hadde også et par forede halvhøye timberland sko, som ble brukt de resterende 10 prosentene, type under aking og sånt. Anonymkode: eac25...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå