Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg vet ikke så mye om tannbleking, men jeg regner med at det finnes nyanser. Jeg synes ikke gule og brune tenner er pent, bare så det er sagt. Men slike tenner som enhver skuespiller har for tida, de synes jeg er direkte skjemmende. En ting er at de så åpenbart har satt på kroner, falsetter eller hva det heter, slik at alle er heeeelt rette og jevnstore, noe annet at de er bleket til en nesten blåhvit nyanse. Det ser så unaturlig ut! Hvorfor skal skjønnhetsindustrien overdrive hele tida? (Skjønner at det er for å tjene penger, men hvorfor går folk på det?) Alt tipper jo over i parodi. Lange, mørke øyenvipper er pent, men vipper som når til brynet og kan holde på en blyant er bare rart. Fyldige lepper er pent, men oppblåste fillerlepper får folk til å se deformerte ut. Anonymkode: 6935f...a32
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Veldig enig!! Alt blir så overdrevent når det skal fikses på. Tennene blir for hvite, leppene blir aaaalt for store osv. Ser bare unaturlig og dumt ut. Absolutt ikke fint!! Anonymkode: f4442...086
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 Det er nyanser ja. Jeg bleker hjemme med skinne. Jeg bleker en natt, da synes jeg de blir naturlige. Normalt er to/tre netter. Jeg forsøkte det første gang og fikk da slik du beskriver. Det er stygt. Anonymkode: bdd98...5fc
Gjest Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke så mye om tannbleking, men jeg regner med at det finnes nyanser. Jeg synes ikke gule og brune tenner er pent, bare så det er sagt. Men slike tenner som enhver skuespiller har for tida, de synes jeg er direkte skjemmende. En ting er at de så åpenbart har satt på kroner, falsetter eller hva det heter, slik at alle er heeeelt rette og jevnstore, noe annet at de er bleket til en nesten blåhvit nyanse. Det ser så unaturlig ut! Hvorfor skal skjønnhetsindustrien overdrive hele tida? (Skjønner at det er for å tjene penger, men hvorfor går folk på det?) Alt tipper jo over i parodi. Lange, mørke øyenvipper er pent, men vipper som når til brynet og kan holde på en blyant er bare rart. Fyldige lepper er pent, men oppblåste fillerlepper får folk til å se deformerte ut. Anonymkode: 6935f...a32 Når de er helt porselenshvite, ser det unaturlig ut. Ikke så fint. Tenner er gjort av bein og skal helst ikke være mer enn beinhvite. Og når det er på gamle mennesker ser det bare rart ut med snøhvit tanngard. Reine og uskadete tenner er fint. I en hvitfarge som matcher alderen og fargepaletten hos den som eier tennene.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Jeg elsker sånne tenner. Det er så rent 😁 Anonymkode: 0f513...74e
Elizabeth Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Liker at folk ser naturlige ut. Å ja, det går an å ha for hvite tenner.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Jeg sier bare Ross. Anonymkode: c1724...648
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sier bare Ross. Anonymkode: c1724...648 Den episoden dukker faktisk opp i hodet mitt både titt og ofte når jeg ser film. Anonymkode: 6935f...a32
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 Jeg synes egentlig at fargen ikke er så viktig altså med tanke på hvithet. Men de dere «perfekte» Hollywood tennene synes jeg er helt grusomme!! De broene de for satt på jeg blir direkte kvalm av de unaturlige tennene Anonymkode: fb946...3e7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 https://pagesix.com/2020/07/27/tom-cruise-eyeing-norway-for-next-mission-impossible-movie/ Tennene til Tom Cruice på dette bildet, for eksempel. Jeg synes de lyser opp i ansiktet som noe som ikke hører hjemme der. Det ser egentlig ikke ut som tenner, men som et fremmedlegeme som skal likne på tenner. Og det er jo det det er. Anonymkode: 6935f...a32
beef sister Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 38 minutes ago, Anonym bruker said: https://pagesix.com/2020/07/27/tom-cruise-eyeing-norway-for-next-mission-impossible-movie/ Tennene til Tom Cruice på dette bildet, for eksempel. Jeg synes de lyser opp i ansiktet som noe som ikke hører hjemme der. Det ser egentlig ikke ut som tenner, men som et fremmedlegeme som skal likne på tenner. Og det er jo det det er. Anonymkode: 6935f...a32 Jeg synes generelt ikke at rene tenner er stygge, men det er klart at noen kan finne på å bleke tennene sine litt for heftig. Jeg synes derimot ikke dette var et eksempel på det. Mine tenner er minst like hvite naturlig, så det får jeg ikke gjort så mye med. Det er maaaange som har spurt meg om bleking, så jeg vet at det nok kan se unaturlig ut, men jeg lever helt fint med det. Heller hvite enn brune i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 Jeg var på en forestilling med ungene for noen år siden, bare en liten kanskje 10-minutters sak, men jeg fikk ikke noe med meg for det eneste jeg så var det ekstremt hvite tennene til en av dem som var med. Forferdelig. Anonymkode: 6d7c8...6f0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://pagesix.com/2020/07/27/tom-cruise-eyeing-norway-for-next-mission-impossible-movie/ Tennene til Tom Cruice på dette bildet, for eksempel. Jeg synes de lyser opp i ansiktet som noe som ikke hører hjemme der. Det ser egentlig ikke ut som tenner, men som et fremmedlegeme som skal likne på tenner. Og det er jo det det er. Anonymkode: 6935f...a32 Var de så ille da? Sett mye verre enn det 😅 Ekstremt hvite og rette tenner er ikke fint, rett og slett fordi det blir så unaturlig at de lyser (bokstavelig talt) lang vei at de ikke hører til. Anonymkode: ab838...f74
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke så mye om tannbleking, men jeg regner med at det finnes nyanser. Jeg synes ikke gule og brune tenner er pent, bare så det er sagt. Men slike tenner som enhver skuespiller har for tida, de synes jeg er direkte skjemmende. En ting er at de så åpenbart har satt på kroner, falsetter eller hva det heter, slik at alle er heeeelt rette og jevnstore, noe annet at de er bleket til en nesten blåhvit nyanse. Det ser så unaturlig ut! Hvorfor skal skjønnhetsindustrien overdrive hele tida? (Skjønner at det er for å tjene penger, men hvorfor går folk på det?) Alt tipper jo over i parodi. Lange, mørke øyenvipper er pent, men vipper som når til brynet og kan holde på en blyant er bare rart. Fyldige lepper er pent, men oppblåste fillerlepper får folk til å se deformerte ut. Anonymkode: 6935f...a32 Jeg nekter å klippe øyenvippene mine altså! 😂 Da får folk heller bare tro at de er falske😅 Men helt enig at det blir for mye av det "gode" når alt skal blekes, fylles og rettes opp. Anonymkode: a8d59...bc2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var de så ille da? Sett mye verre enn det 😅 Ekstremt hvite og rette tenner er ikke fint, rett og slett fordi det blir så unaturlig at de lyser (bokstavelig talt) lang vei at de ikke hører til. Anonymkode: ab838...f74 Har også sett mye verre, men gadd ikke å Google så veldig. Anonymkode: 6935f...a32
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 Jurgen Klopp er et godt eksempel på for hvite tenner! https://www.tv2.no/a/10572811/ Anonymkode: 4d921...3e6
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 Chuck Norris da. 😊 Anonymkode: bdd98...5fc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #18 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Chuck Norris da. 😊 Anonymkode: bdd98...5fc Ja, nettopp! Det er som et arr i ansiktet. Anonymkode: 6935f...a32
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #19 Skrevet 2. september 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er nyanser ja. Jeg bleker hjemme med skinne. Jeg bleker en natt, da synes jeg de blir naturlige. Normalt er to/tre netter. Jeg forsøkte det første gang og fikk da slik du beskriver. Det er stygt. Anonymkode: bdd98...5fc Hvilken type bruker du? Har naturlig litt gule tenner, men vil ha dem en nyanse lysere uten at det blir unaturlig. Har ikke turd å prøve. Anonymkode: a50b3...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå