Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Hvordan praktiserer dere dette? Min 14-åring ble dødelig fornærmet da jeg spurte henne om en tik tok video hun hadde lagt ut. I følge den hadde hun det vanskelig, og trengte noen å prate med. Da jeg spurte henne om hva dette var var responsen hennes at jeg ikke hadde noe med hennes nettlivet å gjøre, og hun blokkerte meg fra tik tok. Jeg har tenkt at det er greit å følge med på ungdommenes internettliv, og er derfor venn med/ følger dem på de fleste sosiale medier. Dette var et premiss for at de skulle få ha konto der den gangen de en gang fikk det, men det ble ikke sagt noe om hvor lenge det skulle være slik. Det har heller ikke vært noe problem tidligere, tvert i mot. Hun har til og med etterlyst likes fra meg om jeg ikke har vært inn. Jeg er nå tatt inn i varmen igjen, mot å love å ikke kommentere hennes videoer eller legge til vennene hennes (hvilket jeg aldri har gjort). Hvordan gjør dere det? Var det så feil å si noe til en slik video?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Du har som mor plikt til å ta det opp med barnet ditt dersom hun sier at hun sliter, uansett hvilket fora det skjer i. Regner med at du tok saken opp med henne på tomannshånd, ikke i et kommentarfelt. Hvis et av barna mine hadde blokkert meg, hadde det fått konsekvenser. Jeg følger dem ikke på alle sosiale medier, jeg forstår at de har behov for å ha noe som mamma ikke overvåker, men jeg har foreløpig ganske god kontroll. Hadde avtalen vært at jeg skulle følge og de deretter blokket, spørs det om de hadde hatt nettilgang på en stund - inkludert 4G. Anonymkode: f8296...63c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2020 Selvfølgelig på tomannshånd ja😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå