Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Vil du dele? Anonymkode: 2930c...37d
TøffiTrynet☠ Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Så klart! Her er denne ukas middager: Mandag: Kjøttpølser i brun saus, poteter, makaronistuing, grønnsaker og rørte tyttebær. Tirsdag: Hoff Liv Laga vegetarburger med salat, rødløk, tomat og dressing. Onsdag: Suppe med kjøttboller. Freser litt hvitløk i olje. Heller på en liter vann, har oppi litt buljong, salt, pepper og provencekrydder, samt en pose lapskausblanding. Kok opp, og la det koke til grønnsakene er møre. Smak evt. til med mer salt/krydder. Kjøttboller haes oppi rett før servering. Serveres med focaccia. Torsdag: Laks stekt i biter, i wrap. Bruker grove lefser, og har salat og grønnsaker inni. Blander mager kesam og sweet chilisaus som dressing. Fredag: Krabber! 😍 Lørdag: Asiatisk kyllingform. (Oppskrift på tine.no) Søndag: Fiskegrateng.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 8 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev: Så klart! Her er denne ukas middager: Mandag: Kjøttpølser i brun saus, poteter, makaronistuing, grønnsaker og rørte tyttebær. Tirsdag: Hoff Liv Laga vegetarburger med salat, rødløk, tomat og dressing. Onsdag: Suppe med kjøttboller. Freser litt hvitløk i olje. Heller på en liter vann, har oppi litt buljong, salt, pepper og provencekrydder, samt en pose lapskausblanding. Kok opp, og la det koke til grønnsakene er møre. Smak evt. til med mer salt/krydder. Kjøttboller haes oppi rett før servering. Serveres med focaccia. Torsdag: Laks stekt i biter, i wrap. Bruker grove lefser, og har salat og grønnsaker inni. Blander mager kesam og sweet chilisaus som dressing. Fredag: Krabber! 😍 Lørdag: Asiatisk kyllingform. (Oppskrift på tine.no) Søndag: Fiskegrateng. Tusen takk 😊 Anonymkode: 2930c...37d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Ekstremt enkle middager fordi jeg er nyoperert og barna må hjelpe til å lage maten. Fiskeboller Kjøttboller og pasta med litt salat Pannekaker Fiskekaker på skive Grillet kylling og pommes frites Pizza Aner ikke Neste uke satser jeg på at jeg er i bedre form og det blir mer normale og skikkelige middager. Anonymkode: 4021e...929
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ekstremt enkle middager fordi jeg er nyoperert og barna må hjelpe til å lage maten. Fiskeboller Kjøttboller og pasta med litt salat Pannekaker Fiskekaker på skive Grillet kylling og pommes frites Pizza Aner ikke Neste uke satser jeg på at jeg er i bedre form og det blir mer normale og skikkelige middager. Anonymkode: 4021e...929 Tusen takk 😊 Og god bedring 🥰 Anonymkode: 2930c...37d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Mandag ble det rester etter helga Tirsdag ble det tomatuppe og kokte egg, grove rundstykker. Onsdag har vi ikke tid til å lage middag så da blir det brødskiver. Torsdag har jeg kjøpt steketorsk og poteter til, har gulerøtter i hagen. Fredag blir det nok taco som vanlig. Lørdag er jeg alene med to barn (mann og to barn borte) så da blir det nok pizza Søndag skal vi til svigermor, hun snakket om å lage bankekjøtt. Anonymkode: eb7ee...7de
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Mandag : Pasta med en saus av sjarlottløk, hvitløk, cherrytomater, kruspersille og litt fløte. Tirsdag : Strimlet oksekjøtt med ovnsbakte poteter og salat. Onsdag : Pannekaker Torsdag : Grønn suppe ( bruker opp alle grønne grønnsakene i kjøleskapet + løk ) toppet med chorizo og pinjekjærner + urter Fredag : bare jeg som er hjemme så jeg kjøper muligens et krabbeskjell og har på skiva Lørdag : Pastagryte ( valgt av 9 åringen) Søndag : Klippfisk med ertepurre, bacon, poteter og gulrot Anonymkode: 2928d...5d9
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mandag : Pasta med en saus av sjarlottløk, hvitløk, cherrytomater, kruspersille og litt fløte. Tirsdag : Strimlet oksekjøtt med ovnsbakte poteter og salat. Onsdag : Pannekaker Torsdag : Grønn suppe ( bruker opp alle grønne grønnsakene i kjøleskapet + løk ) toppet med chorizo og pinjekjærner + urter Fredag : bare jeg som er hjemme så jeg kjøper muligens et krabbeskjell og har på skiva Lørdag : Pastagryte ( valgt av 9 åringen) Søndag : Klippfisk med ertepurre, bacon, poteter og gulrot Anonymkode: 2928d...5d9 Takk 😊 Vil du dele oppskrift? Anonymkode: 2930c...37d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #9 Skrevet 2. september 2020 Man: Blomkålsuppe med bacon og brød Tir: Sushi Ons: Indrefilet av okse, soppstuing og hasselbackpoteter. Har middagsbesøk. Tor: Lapskaus-ish på gårsdagens rester Fre: Bedt bort Lør: Skalldyrsalat Søn: Ovnsbakt laks m/gratinert potetmos Anonymkode: 05ebd...5dd
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #10 Skrevet 2. september 2020 Mandag: Moussaka med gresk salat Tirsdag: Wok med ris og vårruller Onsdag: Fiskekaker, brun saus, poteter og gulrøtter (barnas store favoritt). Torsdag: Lasagne med salat og hvitløksbrød Fredag: Taco Lørdag: Lørdagspizza Søndag: Kjøttkaker i brun saus med poteter, gulrøtter og erterstuing Anonymkode: ddcc1...90f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #11 Skrevet 2. september 2020 Ser i sånne tråder at alle er så flinke med middager, her kommer lista fra en som ikke er så flink... Bruker ikke ukesmeny og er ekstremt dårlig på å planlegge, så her blir det ofte sånn at vi tar det vi har. 😛 Mandag: Tomatsuppe med makaroni og pølsebiter Tirsdag: Grillet pølser på stranda Onsdag: Toro stroganoff gryte Lenger har vi ikke tenkt, men ser det er på tide med noe fisk, så det blir nok stekt sei i morgen. Fredag har vi taco eller pizza, også har jeg lovt barna pannekaker en av dagene i helgen. Blir nok det på lørdag og laks på søndag da. Anonymkode: d662e...d13
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #12 Skrevet 2. september 2020 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man: Blomkålsuppe med bacon og brød Tir: Sushi Ons: Indrefilet av okse, soppstuing og hasselbackpoteter. Har middagsbesøk. Tor: Lapskaus-ish på gårsdagens rester Fre: Bedt bort Lør: Skalldyrsalat Søn: Ovnsbakt laks m/gratinert potetmos Anonymkode: 05ebd...5dd Tusen takk 😊 Anonymkode: 2930c...37d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #13 Skrevet 2. september 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mandag: Moussaka med gresk salat Tirsdag: Wok med ris og vårruller Onsdag: Fiskekaker, brun saus, poteter og gulrøtter (barnas store favoritt). Torsdag: Lasagne med salat og hvitløksbrød Fredag: Taco Lørdag: Lørdagspizza Søndag: Kjøttkaker i brun saus med poteter, gulrøtter og erterstuing Anonymkode: ddcc1...90f Tusen takk Anonymkode: 2930c...37d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #14 Skrevet 2. september 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ser i sånne tråder at alle er så flinke med middager, her kommer lista fra en som ikke er så flink... Bruker ikke ukesmeny og er ekstremt dårlig på å planlegge, så her blir det ofte sånn at vi tar det vi har. 😛 Mandag: Tomatsuppe med makaroni og pølsebiter Tirsdag: Grillet pølser på stranda Onsdag: Toro stroganoff gryte Lenger har vi ikke tenkt, men ser det er på tide med noe fisk, så det blir nok stekt sei i morgen. Fredag har vi taco eller pizza, også har jeg lovt barna pannekaker en av dagene i helgen. Blir nok det på lørdag og laks på søndag da. Anonymkode: d662e...d13 Tusen takk 😊 Anonymkode: 2930c...37d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #15 Skrevet 2. september 2020 Tirsdag : burger Onsdag : wok av strimlet gulrot, rødkål, sukkerter, brokkoli og fiskebiter av sei og laks med søtpotetstappe Torsdag : blomkålsuppe med topping av stekt blomkål, strimlet purre og baconbiter Fredag : kyllinglår med stekt løk og paprika, ris og blomkålstappe Anonymkode: 0b4f3...753
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #16 Skrevet 2. september 2020 Man: ferdige pannekaker i mikroen (2 fotballkamper og 1 trening er lik bittelitt tidsklemme) Tirs: wok med svinekjøtt Ons: Fjordland grøt til de som er hjemme (tre treninger til forskjellige tider, alle må kjøres) Tors: makaroni og pølsegrateng som bursdagsbarn har ønsket seg. Fre: taco Lør: helstekt indrefilet med tilbehør Søn: ovnsbakt ørret med tilbehør Anonymkode: d53a2...7ab
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #17 Skrevet 2. september 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man: ferdige pannekaker i mikroen (2 fotballkamper og 1 trening er lik bittelitt tidsklemme) Tirs: wok med svinekjøtt Ons: Fjordland grøt til de som er hjemme (tre treninger til forskjellige tider, alle må kjøres) Tors: makaroni og pølsegrateng som bursdagsbarn har ønsket seg. Fre: taco Lør: helstekt indrefilet med tilbehør Søn: ovnsbakt ørret med tilbehør Anonymkode: d53a2...7ab Tusen takk 😊 Anonymkode: 2930c...37d
beef sister Skrevet 2. september 2020 #18 Skrevet 2. september 2020 Ja, den ser slik ut: Mandag: linsesuppe Tirsdag: linsesuppe Onsdag: linsesuppe Torsdag: falafel Fredag: falafel Hvis jeg orker, skal jeg lage chèvresalat på lørdag. Det er mitt eneste (dog beste) tips.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #19 Skrevet 2. september 2020 Frossenpizza Fiskekaker og pasta Omelett Kyllinggryte Taco Lasagne Kjøttkaker Anonymkode: 51bce...110
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #20 Skrevet 2. september 2020 Mandag - omelett og salat Tirsdag - fiskegrateng m potet og revet gulrot Onsdag - blomkålsuppe med ekstra blomkål og hvitløksbaguetter Torsdag - kjøttkaker og grønnsaker Fredag - kyllingbryst og couscoussalat Lørdag - Pizzasnurrer margherita Søndag - Stekt pølse, potetmos og kål Anonymkode: 0cfef...ac2
Blondzilla Skrevet 2. september 2020 #21 Skrevet 2. september 2020 pizza schnitzel av svin, stekte poteter, brekkbønner stekt ris med hvitløk, paprika, squash og kjøttdeig indisk curry med reker og paprika, ris fiskekaker i burgerbrød, salat panert kyllingfilet, broccolisalat, ris pasta med tomatisert fløtesaus med kylling og bacon. Salat
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #22 Skrevet 2. september 2020 Her planlegger vi to dager av gangen, flinke dere andre er!!! søndag: oksestek med rotgrønnsaker mandag: rester fra oksesteken tirsdag: fiskepinner med ertestuing og potetmos onsdag: hjemmelaget Bali kyllinggryte med ris toradag: Laks med pasta og saus med blåmuggost fredag/helgen: taco og spise ute både lørdag og søndag. Kveldssnacks: dadler med bacon og bakt søtpotet Anonymkode: ed299...1a1
Himmel og hav Skrevet 2. september 2020 #23 Skrevet 2. september 2020 Mandag: kyllingsalat og brød Tirsdag: bruschetta og frittata Onsdag: Fiskesuppe med laks og reker Torsdag: rester Fredag: Kylling med spinat og pasta Lørdag: på restaurant søndag: Fisk av et eller annet slag, tenker jeg.
amandine Skrevet 2. september 2020 #24 Skrevet 2. september 2020 2 timer siden, beef sister skrev: Ja, den ser slik ut: Mandag: linsesuppe Tirsdag: linsesuppe Onsdag: linsesuppe Torsdag: falafel Fredag: falafel Hvis jeg orker, skal jeg lage chèvresalat på lørdag. Det er mitt eneste (dog beste) tips. Den linsesuppen må være veldig god.
amandine Skrevet 2. september 2020 #25 Skrevet 2. september 2020 Mandag: pasta med hjemmelaget pesto og kylling Tirsdag: Kjøttboller i fløtesaus og salat og potetmos Onsdag: Fiskekaker, selskapserter, aspargesbønner og båtpoteter Torsdag Ørretfilet med rømme og sweet chilisaus, salat , potetmos Fredag: Enchiladas Lørdag: Pizza Søndag: Sushi og vårruller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå