Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Jeg har nå vært syk med symptomer på korona i 3 dager. Men jeg får ikke testet meg. Jeg er faktisk så dårlig at å kjøre en time for å få testet meg ikke er aktuelt. Er det kun på koronastasjonene man kan testes? Jeg blir utslitt av å gå opp trappen her hjemme Anonymkode: cac71...278
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Det varierer fra kommune til kommune. Ring koronatelefon/ fastlege i din kommune, så får du svaret som gjelder for deg. Anonymkode: 64aa7...804
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det varierer fra kommune til kommune. Ring koronatelefon/ fastlege i din kommune, så får du svaret som gjelder for deg. Anonymkode: 64aa7...804 Kommunens hjemmeside viser til et sted hvor de har stasjon for testing. Koronatelefonen kommer man ikke gjennom på Anonymkode: cac71...278
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #4 Skrevet 2. september 2020 Hvilken kommune hører du til? Jeg hører til Asker og kom gjennom på telefon med en gang da jeg ringte ved åpningstid og fikk tid samme dag, en time etter at jeg ringte. Har du problemer med å puste skal du ringe 113. Her i Asker kommer noen hjem til deg hvis du ikke har mulighet for å møte opp personlig. Er du veldig dårleg og ikke kommer gjennom ringer du fastlege. Anonymkode: 4faaf...4b0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvilken kommune hører du til? Jeg hører til Asker og kom gjennom på telefon med en gang da jeg ringte ved åpningstid og fikk tid samme dag, en time etter at jeg ringte. Har du problemer med å puste skal du ringe 113. Her i Asker kommer noen hjem til deg hvis du ikke har mulighet for å møte opp personlig. Er du veldig dårleg og ikke kommer gjennom ringer du fastlege. Anonymkode: 4faaf...4b0 Jeg tilhører samme kommune, og jeg har slitt med å komme igjennom halve mandag og i hele går. Det testes ved en kirke i Asker, og for de som bor i gamle hurum er dette fryktelig langt. Jada, man ringer ambulanse om man ikke får puste, men jeg får puste. Problemet er at jeg blir utslitt av bevegelse. Men jeg slutter ikke å puste Anonymkode: cac71...278
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tilhører samme kommune, og jeg har slitt med å komme igjennom halve mandag og i hele går. Det testes ved en kirke i Asker, og for de som bor i gamle hurum er dette fryktelig langt. Jada, man ringer ambulanse om man ikke får puste, men jeg får puste. Problemet er at jeg blir utslitt av bevegelse. Men jeg slutter ikke å puste Anonymkode: cac71...278 Det er ikke vanskelic å komme gjennom på telefonen i Asker. Noen ganger er det stor pågang, men du får tilbud om at de ringer deg opp når det blir din tur. Du slipper å vente i telefonen. Det fungerer fint. Hvos du ikke har mulighet til å komme deg til teststasjonen kommer de hjem til deg. Anonymkode: 5c6c6...115
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tilhører samme kommune, og jeg har slitt med å komme igjennom halve mandag og i hele går. Det testes ved en kirke i Asker, og for de som bor i gamle hurum er dette fryktelig langt. Jada, man ringer ambulanse om man ikke får puste, men jeg får puste. Problemet er at jeg blir utslitt av bevegelse. Men jeg slutter ikke å puste Anonymkode: cac71...278 Jeg bor også i Hurum og vet om flere som har blitt testet hjemme. Man får beskjed om å sette seg i gangen/komme ut på trappa så tester de der. I følge svareren til koronatelefonen kan du trykke inn et tall så ringer de opp igjen uten å miste plassen i køen. Har du prøvd det? Anonymkode: 4faaf...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå