Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Jeg er 48 år. Bor alene med to tenåringsbarn annenhver uke. Barna flytter vel ut om ikke så mange år. Jeg jobber fullt og har ikke så mange fritidsinteresser. Jeg pusler med mitt, og trives godt i eget selskap. MEN, jeg merker at jeg føler meg mer og mer ensom. Venninner har familie og virker som de har mer enn nok med det. Jeg har vært alene i kun i to år, og har brukt tid på å lande og finne meg selv igjen. Men hvordan skal jeg komme i kontakt med folk? Jeg er en stille og litt tilbaketrukket person. Så hva skal jeg gjøre for ikke å bli sittende alene og ensom i framtida? 🥺 Anonymkode: 8eba2...19b
Himmel og hav Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Begynn i et kor. Beste plassen å treffe fine folk
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 48 år. Bor alene med to tenåringsbarn annenhver uke. Barna flytter vel ut om ikke så mange år. Jeg jobber fullt og har ikke så mange fritidsinteresser. Jeg pusler med mitt, og trives godt i eget selskap. MEN, jeg merker at jeg føler meg mer og mer ensom. Venninner har familie og virker som de har mer enn nok med det. Jeg har vært alene i kun i to år, og har brukt tid på å lande og finne meg selv igjen. Men hvordan skal jeg komme i kontakt med folk? Jeg er en stille og litt tilbaketrukket person. Så hva skal jeg gjøre for ikke å bli sittende alene og ensom i framtida? 🥺 Anonymkode: 8eba2...19b Tinder... Anonymkode: b6cfb...c6a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Engasjer deg i lokallag, rødekors, kor osv. Da kommer man lettere i kontakt med andre og får seg venner 😊 Anonymkode: 48580...fc0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Engasjer deg i lokallag, rødekors, kor osv. Da kommer man lettere i kontakt med andre og får seg venner 😊 Anonymkode: 48580...fc0 Ja, røde kors er jo aktuelt. Skal sjekke andre lokallag også 🤔 Anonymkode: 8eba2...19b
pastill Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 Hey girl for oss over 40. Gruppe på Facebook. Supert initiativ!! Søk opp din gruppe i din by
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå