Gå til innhold

Ungkaren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Asså.. hadde ikke trodd jeg skulle engasjere meg i et sånt program nok til å skrive et innlegg

Men for dere som ser det. Hun Madison er jo manipulatoren nummer en.. helt syk oppførsel.. 

Egentlig ikke Ungkaren som engasjerer.. men å se slike folk i full utfoldelse..

Anonymkode: 78a3e...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke klart å engasjere meg i Ungkaren denne sesongen, han Peter virker så ubesluttsom og lite mandig at han fortjener hva han får..  Vet hvem han ender opp med så det ender m litt tvist. Stay tuned for the most dramatic moment in Bachelor-history.. 🤪

Anonymkode: 40b22...582

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke klart å engasjere meg i Ungkaren denne sesongen, han Peter virker så ubesluttsom og lite mandig at han fortjener hva han får..  Vet hvem han ender opp med så det ender m litt tvist. Stay tuned for the most dramatic moment in Bachelor-history.. 🤪

😂😂😂

Kjenner at jeg ikke holder pusten.. men hun Madison.. det er vel ikke helt normal oppførsel? 

HI

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂

Kjenner at jeg ikke holder pusten.. men hun Madison.. det er vel ikke helt normal oppførsel? 

HI

Bare sett så vidt litt av de to siste episodene; er det hun som vil han ikke skal ha vært intim med noen andre? Har skjønt av hva jeg har lest at moren hans var veldig imot henne og ba han dumpe henne. Men han var uenig. 

Skrevet

Han velger jo Hannah Ann. Så ombestemmer han seg og velger Madison. Det fungerer heller ikke. Nå er han sammen med Kelly

Anonymkode: 34c21...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...