Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Hvordan er det for innflyttere å flytte dit? Hvordan er barnehager og skolene? Anonymkode: de995...a65
pastill Skrevet 2. september 2020 #2 Skrevet 2. september 2020 Har en venninne som flyttet dit med to jenter på 8 og 11. Trives supergodt, og jentene har kommet så godt inn i skole og miljø.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #3 Skrevet 2. september 2020 36 minutter siden, pastill skrev: Har en venninne som flyttet dit med to jenter på 8 og 11. Trives supergodt, og jentene har kommet så godt inn i skole og miljø. Takk for svar, det høres jo topp ut! Anonymkode: de995...a65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå