Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Har vert forelsket i snart 4 år nå, og det verste jeg kan få er nei, hadde dere gjort det ? Jeg er bi,men er usikker på hva hun er,men hun er ganske flørtende. Frekke kommentarer overses bare. Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Be henne ut, og vær forberedt på at det kan gå begge veier. Hva skal du ellers gjøre? Gå rundt i fire år til i vakuum uten å vite om det kunne blitt noe? Er ikke sjansen til å finne ut om det er gjensidig verdt eventuell kjærlighetssorg? Anonymkode: bbd71...c69
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Hi Har du ikke fått ut fingeren ennå? Anonymkode: 141ea...c66
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Nå må du gi deg BW. Anonymkode: aa21b...da6
beef sister Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Nei, jeg synes du bør vente to år til.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 Vil hun skjønne at det er en date da? Om en jente hadde ringt meg og spurt om vi skulle ta en tur ut og spise middag hadde jeg tatt det som en selvfølge at det var en venninne-greie og ikke tenkt tanken engang at hun skulle se på det som en date.... Anonymkode: 33a42...f33
sug lut Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 Hvis det er fastlegen tror jeg ingen av oss her inne orker en runde til.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har vert forelsket i snart 4 år nå, og det verste jeg kan få er nei, hadde dere gjort det ? Jeg er bi,men er usikker på hva hun er,men hun er ganske flørtende. Frekke kommentarer overses bare. Anonymkode: 81da7...eb2 Du har fått samme svar her i fire år. Men du gir deg ikke. Hun er ikke interessert. Slutt å gnage. Anonymkode: 3f594...a96
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 Ja ,får bare be henne ut og gå derfra takk til dere som svarte koslig Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 7 hours ago, sug lut said: Hvis det er fastlegen tror jeg ingen av oss her inne orker en runde til. ikke fastlegen nei, æsj Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 7 hours ago, Anonym bruker said: Vil hun skjønne at det er en date da? Om en jente hadde ringt meg og spurt om vi skulle ta en tur ut og spise middag hadde jeg tatt det som en selvfølge at det var en venninne-greie og ikke tenkt tanken engang at hun skulle se på det som en date.... Anonymkode: 33a42...f33 jeg sier jo selvsagt at det er en date Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #12 Skrevet 1. september 2020 Er ikke dette hun som er gift eller samboer med en mann? Hvis hun hadde vært interessert hadde det skjedd noe for lenge siden. Du velger bevisst å ikke gjøre noe med dette, for du ønsker ikke å forholde deg til svaret hennes. Du kaster bort livet ditt slik du gjør nå. Være ærlig med henne og fortelle at du har vært forelsket i henne så lenge og høre om hun vil være med på en date. Da får du et svar. Og om hun ikke er interessert - skaff deg profesjonell hjelp til å komme deg ut av denne hekten slik at du slipper å kaste bort enda flere år av livet ditt! Anonymkode: dbb36...d1e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #13 Skrevet 1. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vert forelsket i snart 4 år nå, og det verste jeg kan få er nei, hadde dere gjort det ? Jeg er bi,men er usikker på hva hun er,men hun er ganske flørtende. Frekke kommentarer overses bare. Anonymkode: 81da7...eb2 Er hun ikke gift da? Anonymkode: aeb71...c60
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #14 Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Er ikke dette hun som er gift eller samboer med en mann? Hvis hun hadde vært interessert hadde det skjedd noe for lenge siden. Du velger bevisst å ikke gjøre noe med dette, for du ønsker ikke å forholde deg til svaret hennes. Du kaster bort livet ditt slik du gjør nå. Være ærlig med henne og fortelle at du har vært forelsket i henne så lenge og høre om hun vil være med på en date. Da får du et svar. Og om hun ikke er interessert - skaff deg profesjonell hjelp til å komme deg ut av denne hekten slik at du slipper å kaste bort enda flere år av livet ditt! Anonymkode: dbb36...d1e Nei hun er single. Takk skal gjøre det Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #15 Skrevet 1. september 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei hun er single. Takk skal gjøre det Anonymkode: 81da7...eb2 Det har du sagt i flere år nå. Hvorfor mener du det nå? Altså, du kaster bare bort livet ditt ved å unngå det, uansett hva hun svarer. Men tenkt også gjennom hva det betyr at du ikke greier å kommunisere til henne at du liker henne på denne måten. Den man ev. ønsker å være i et forhold med og kanskje dele livet med, den må man kunne kommunisere med. Og man må starte med seg selv, stå stødig i seg selv, være tydelig i sin kommunikasjon. Og så må kommunikasjonen dere imellom også fungere. Anonymkode: dbb36...d1e
Elizabeth Skrevet 1. september 2020 #16 Skrevet 1. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Har vert forelsket i snart 4 år nå, og det verste jeg kan få er nei, hadde dere gjort det ? Jeg er bi,men er usikker på hva hun er,men hun er ganske flørtende. Frekke kommentarer overses bare. Anonymkode: 81da7...eb2 Ja, be henne ut😍 Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #17 Skrevet 1. september 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Det har du sagt i flere år nå. Hvorfor mener du det nå? Altså, du kaster bare bort livet ditt ved å unngå det, uansett hva hun svarer. Men tenkt også gjennom hva det betyr at du ikke greier å kommunisere til henne at du liker henne på denne måten. Den man ev. ønsker å være i et forhold med og kanskje dele livet med, den må man kunne kommunisere med. Og man må starte med seg selv, stå stødig i seg selv, være tydelig i sin kommunikasjon. Og så må kommunikasjonen dere imellom også fungere. Anonymkode: dbb36...d1e fordi jeg har fått litt hint som tyder på at hun kanskje liker meg også Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #18 Skrevet 1. september 2020 1 minute ago, Elizabeth89 said: Ja, be henne ut😍 Lykke til. takk ❤️ Anonymkode: 81da7...eb2
Elizabeth Skrevet 1. september 2020 #19 Skrevet 1. september 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: takk ❤️ Anonymkode: 81da7...eb2 Fortell oss gjerne hvordan det går😊
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #20 Skrevet 1. september 2020 Men kommer du til å gjøre det? Du har gnålt om dette i så mange år, hvorfor tør du nå? Anonymkode: 5b5a7...afa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #21 Skrevet 1. september 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: fordi jeg har fått litt hint som tyder på at hun kanskje liker meg også Anonymkode: 81da7...eb2 Nysgjerrig på hva slags hint du har fått? Anonymkode: a00a4...7c5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #22 Skrevet 1. september 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja ,får bare be henne ut og gå derfra takk til dere som svarte koslig Anonymkode: 81da7...eb2 Med «svarte koslig», mener du «svarte det jeg ville høre»? Anonymkode: 3f594...a96
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #23 Skrevet 2. september 2020 13 hours ago, Anonym bruker said: Men kommer du til å gjøre det? Du har gnålt om dette i så mange år, hvorfor tør du nå? Anonymkode: 5b5a7...afa Ting har forandret seg, så ja jeg tør nå Anonymkode: 81da7...eb2
Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #24 Skrevet 2. september 2020 Gjør det nå! 🥰 Vi heier imens Anonymkode: 1de48...179
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #25 Skrevet 3. september 2020 Jeg spurte og fikk Ja ❤️ vi skal på kino og ut og spise neste helg Anonymkode: 81da7...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå