Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #1 Skrevet 1. september 2020 Vær så snill å ikke hogg hodet av meg nå. Jeg lurer faktisk. Gutten på 5,5 våknet i 5 tiden med litt hoste. Helt siden han var liten har hoste for han vært hoste av falsk krupp-typen. Det skjer ikke at han hoster uten at det er typisk gjøende lyd. Vi stod noen minutter i døren og fikk frisk luft, og nå er han helt fin. Ikke en host på en times tid nå. Av erfaring vet jeg at det blir med dette. Sovet fint i natt. Ikke hostet. Holde han hjemme uansett slik som omstendighetene er? Anonymkode: 503e1...ea0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #2 Skrevet 1. september 2020 Hadde det vært mitt barn hadde jeg holdt barnet hjemme, men det er fordi når mitt barn hadde falsk krupp hoste så fikk hun alltid feber etterhvert og hadde falsk krupp hoste noen netter på rad. Men du kjenner ditt barn best. Hvis det er sånn at han hadde litt falsk krupp hoste og det var over på noen minutter, er ellers i fin form, ikke tett i nesen, hoster ellers så hadde jeg sendt i bhg Anonymkode: e268d...226
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #3 Skrevet 1. september 2020 Ikke snue, ikke tett, ikke plaget, ikke mer hoste. Har ikke vært etterfulgt av feber her i huset. Men jeg holder han hjemme. Jeg tør ikke sende i bhg og risikere å smitte andre med forkjølelse. Ringvirkningene blir vel så store. Takk for fint svar. Anonymkode: 503e1...ea0
Polly-Esther Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Det tror jeg var riktig avgjørelse, gitt anbefalingene, HI. Jeg har selv min 9-åring hjemme i dag, pga litt hoste. Under normale omstendigheter hadde han selvsagt måttet gå på skolen, men... Det er selvfølgelig kjempevanskelig i barnehagealder, da er de jo forkjølet hele tiden 😵 Føler med dere!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #5 Skrevet 1. september 2020 Bare at du spørr ! Sorry ! Men ikke vær så korttenkt !!!! Uansett om du ikke forstår det selv så skal du holde han hjemme i dag. Er han frisk i hele dag og frem til i morgen tildlig, så kan du vurdere å sende han Anonymkode: 36c06...a61
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #6 Skrevet 1. september 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bare at du spørr ! Sorry ! Men ikke vær så korttenkt !!!! Uansett om du ikke forstår det selv så skal du holde han hjemme i dag. Er han frisk i hele dag og frem til i morgen tildlig, så kan du vurdere å sende han Anonymkode: 36c06...a61 Formen er fortsatt helt upåklagelig. Jeg føler at det er helt feil å være hjemme med en såpass pigg unge. Selvsagt er ikke min jobb viktigere enn andres, men du skulle bare visst hvordan situasjonen er på huset der nå 😳 Men ok. Du må gjerne mene at jeg er korttenkt. Selv er jeg ikke enig med deg. Anonymkode: 503e1...ea0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #7 Skrevet 1. september 2020 49 minutter siden, Polly-Esther skrev: Det tror jeg var riktig avgjørelse, gitt anbefalingene, HI. Jeg har selv min 9-åring hjemme i dag, pga litt hoste. Under normale omstendigheter hadde han selvsagt måttet gå på skolen, men... Det er selvfølgelig kjempevanskelig i barnehagealder, da er de jo forkjølet hele tiden 😵 Føler med dere! Takk for fint svar. God bedring til 9 åringen. Anonymkode: 503e1...ea0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #8 Skrevet 1. september 2020 55 minutter siden, Polly-Esther skrev: Det tror jeg var riktig avgjørelse, gitt anbefalingene, HI. Jeg har selv min 9-åring hjemme i dag, pga litt hoste. Under normale omstendigheter hadde han selvsagt måttet gå på skolen, men... Det er selvfølgelig kjempevanskelig i barnehagealder, da er de jo forkjølet hele tiden 😵 Føler med dere! Enig i dette. Anbefalingene sier at du skal holde ham hjemme. Ta det som en bonusdag, og gjør noe koselig sammen❤️ Anonymkode: 9671b...f73
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #9 Skrevet 1. september 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Formen er fortsatt helt upåklagelig. Jeg føler at det er helt feil å være hjemme med en såpass pigg unge. Selvsagt er ikke min jobb viktigere enn andres, men du skulle bare visst hvordan situasjonen er på huset der nå 😳 Men ok. Du må gjerne mene at jeg er korttenkt. Selv er jeg ikke enig med deg. Anonymkode: 503e1...ea0 Noen host er faktisk ikke tegn på korona. Jeg ville også lurt sånn som deg. Hvis jeg hadde blitt hjemme i dag, hadde det faktisk vært 2 Sectio og en hysterectomi som ble avlyst. Og de damene hadde sikkert blitt dritsure. Særlig de som ikke fikk barn i dag. Pga alle koronarestriksjoner ( at man må være hjemme med et snufs og et host) er vi så marginalt med folk på jobb at vi greier ikke å hoste opp folk hvis en er borte. Så man må bruke sunn fornuft. Jeg har også hatt krupp barn og hører veldig godt forskjellen på krupphoste og forkjølelseshoste. Anonymkode: 77b30...bc0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #10 Skrevet 1. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Formen er fortsatt helt upåklagelig. Jeg føler at det er helt feil å være hjemme med en såpass pigg unge. Selvsagt er ikke min jobb viktigere enn andres, men du skulle bare visst hvordan situasjonen er på huset der nå 😳 Men ok. Du må gjerne mene at jeg er korttenkt. Selv er jeg ikke enig med deg. Anonymkode: 503e1...ea0 Ikke bry deg med dette svaret. Jeg forstår godt at du er usikker. Anonymkode: 72f6e...232
Anonym bruker Skrevet 1. september 2020 #11 Skrevet 1. september 2020 Hjemme pga noen få host, det er vel litt i overkant vel Anonymkode: 218db...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå