Gå til innhold

Tarmkreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt dette? Føler jeg ikke får tømt tarmen ordentlig. Masse luft og masse slim som kommer ofte. Må hjelpe avføring ut hvis ikke kommer det ikke ut, så også blod i toalettet, men har en hemoroide i åpningen men den har vært lenge. Pulserer liksom etter jeg har vært på do og har en trykkende smerte. 

Hvordan begynte det? Lurer på om jeg skal ta sånn rektoscopi ikke koloskpi. Har tatt gastroscopi for en lang stund tilbake. Ikke noe farlig på den. 

Anonymkode: f9734...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veksler mellom hard og løs fordi om jeg drikker mye. 

Skrevet

Jeg ville oppsøkt lege og kommet meg inn i en eventuell undersøkelse-kø dersom han/hun anbefalte det. 

Hemoride eller ei så skal jo ikke avføringen være slimete. 

Lykke til! Forhåpentligvis er det noe i kostholdet du ikke tåler dller annen ubalanse i tarmfloraen og helt ufarlig! 

Anonymkode: 6c6a7...b97

Skrevet

Kanskje ulcerøs kolitt? Få time hos lege.

gastroskopi ser i spiserør/magesekk.

Anonymkode: 0c6b6...3e4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville oppsøkt lege og kommet meg inn i en eventuell undersøkelse-kø dersom han/hun anbefalte det. 

Hemoride eller ei så skal jo ikke avføringen være slimete. 

Lykke til! Forhåpentligvis er det noe i kostholdet du ikke tåler dller annen ubalanse i tarmfloraen og helt ufarlig! 

Anonymkode: 6c6a7...b97

Nei dette startet som et brak for 1 måned siden. Ingen foranledning. Alltid hatt stabil tarm. Var på do på klokka. Plutselig begynte det å komme masse luft, også store tømninger med slim. Jeg sovner med luft imagen, våkner med det, har ikke så mye smerter, men føler meg uvel. Jeg har også lenge sett blod i toalettskålen men tenkte det var pga hemoride. Den følelsen av at tarmen aldri er tømt er verst. Veldig rar følelse. Går rundt å føler at jeg må på do hele tiden. Og da må.jeg sitte også kan det komme noe, men altid en følelse av at noe mer bør komme. 

Skrevet

Det trenger ikke være kreft. Det kan være forstoppelse, allergi,gastritt bakterier/parasitt  eller andre tarmsykdommer. Kom deg til lege, så sjekkes det ut.

Anonymkode: cc93b...49a

Skrevet

Du må til legen asap.

Anonymkode: bdc8a...946

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei dette startet som et brak for 1 måned siden. Ingen foranledning. Alltid hatt stabil tarm. Var på do på klokka. Plutselig begynte det å komme masse luft, også store tømninger med slim. Jeg sovner med luft imagen, våkner med det, har ikke så mye smerter, men føler meg uvel. Jeg har også lenge sett blod i toalettskålen men tenkte det var pga hemoride. Den følelsen av at tarmen aldri er tømt er verst. Veldig rar følelse. Går rundt å føler at jeg må på do hele tiden. Og da må.jeg sitte også kan det komme noe, men altid en følelse av at noe mer bør komme. 

Dette høres veldig likt ut som ulcerøs kolitt, uten at jeg skal påstå noe. Da bør det behandles, og du bør få deg legetime kjapt! 

Anonymkode: 0c6b6...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...