Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Får håpe situasjonen er mer oversiktlig og at det kun er de to dagene som alt er bestemt. Frykter at det blir to uker i stedet. Skjønner at det er en viktig og riktig avgjørelse, men det er litt stress med tre unger hjemme i tillegg til hjemmekontor. Er spent på hvor mange slike situasjoner det Blir før en vaksine er på plass. Anonymkode: 65779...9f3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Det blir nok lenger enn de to dagene. Når prøvesvarene kommer I morgen og tirsdag er det sannsynlig at det er flere smittede Anonymkode: 3561b...947
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir nok lenger enn de to dagene. Når prøvesvarene kommer I morgen og tirsdag er det sannsynlig at det er flere smittede Anonymkode: 3561b...947 Ja, blir nok minst ut uka, og kanskje neste. Må bare ta det dom det kommer, men var ikke helt motivert for hjemmeskole igjen. Anonymkode: 65779...9f3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Regn minst ti dager. Anonymkode: 36552...ee9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #5 Skrevet 30. august 2020 Skikkelig kjedelig med hjemmeskole igjen. Skjønner at de er lurt og er enig i beslutningen, men hadde så inderlig håpet på en litt mer normal høst for barna. Anonymkode: 27f05...8cf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #6 Skrevet 30. august 2020 Hvor er dette?? Anonymkode: 88a50...3c1
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #7 Skrevet 30. august 2020 Jeg håper det ikke blir hjemmeskole igjen. Jeg jobber 100% og må da på jobb 8-16 og så gjøre hjemmeskole med barna 18-21 før jeg utslitt sovner på sofaen. 3 mnd med det var nok for meg Anonymkode: 2a7d4...d2e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #8 Skrevet 30. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor er dette?? Anonymkode: 88a50...3c1 Hamar Anonymkode: 27f05...8cf
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #9 Skrevet 30. august 2020 Det er kjedelig, men samtidig er jeg glad for at kommunene tar grep kjapt for å få kontroll over smittesituasjonen. Det blir nok lenger enn to dager da det nok blir flere positive prøver imorgen og tirsdag. Vi får bare gjennomføre hjemmeskoke, og håpe at utbruddet blir kortvarig. Anonymkode: 59e30...9fd
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #10 Skrevet 30. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvor er dette?? Anonymkode: 88a50...3c1 Smitteutbrudd ved en barneskole i Hamar. Alle barne- og ungdomsskoler i kommunen stenges inntil videre. Anonymkode: 65779...9f3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #11 Skrevet 30. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper det ikke blir hjemmeskole igjen. Jeg jobber 100% og må da på jobb 8-16 og så gjøre hjemmeskole med barna 18-21 før jeg utslitt sovner på sofaen. 3 mnd med det var nok for meg Anonymkode: 2a7d4...d2e Da har jammen meg skole/lærere laget et dårlig opplegg. Her fikk vi beskjed om at barna skulle bruke lærerne når de trengte hjelp, ikke foreldrene. Og det gjorde de. Jeg merket nesten ikke noe til de den perioden. Anonymkode: eb4e8...696
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #12 Skrevet 30. august 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da har jammen meg skole/lærere laget et dårlig opplegg. Her fikk vi beskjed om at barna skulle bruke lærerne når de trengte hjelp, ikke foreldrene. Og det gjorde de. Jeg merket nesten ikke noe til de den perioden. Anonymkode: eb4e8...696 Her og. Hadde kjempe bra opplegg hele perioden. Jeg trengte ikke hjelpe til en eneste gang. Lærerne var pålogget og klar til å hjelpe hele skoledagen. Klassen hadde vanlige timer, og samlinger og opprop flere ganger om dagen. Hadde vært null stress å gå tilbake til hjemmeskole her. All honnør til lærerne! Anonymkode: 77ba6...d49
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #13 Skrevet 30. august 2020 Det er ingen smittet her i Grimstad, så her går det nok som vanlig... Var bare 3 stykker som var smittet sist, å de var ikke herfra engang... Så egentlig har det ikke vært noen med korona i Grimstad. Anonymkode: 99c43...824
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #14 Skrevet 31. august 2020 Korona=fake = vanlig influensa! Godt folk har våknet mer og mer! Prøv å senilitet mer på reglene de setter så skjønner dere og det etter hvert at det henger ikke på grep. At man i en frisør salong ikke kan servere kaffe men ett glass vann går fint🤣🙄 gal gleder meg når det blir avslørt! Anonymkode: 365e9...402
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #15 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Korona=fake = vanlig influensa! Godt folk har våknet mer og mer! Prøv å senilitet mer på reglene de setter så skjønner dere og det etter hvert at det henger ikke på grep. At man i en frisør salong ikke kan servere kaffe men ett glass vann går fint🤣🙄 gal gleder meg når det blir avslørt! Anonymkode: 365e9...402 Oida, haha Anonymkode: b9041...0bb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #16 Skrevet 31. august 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ingen smittet her i Grimstad, så her går det nok som vanlig... Var bare 3 stykker som var smittet sist, å de var ikke herfra engang... Så egentlig har det ikke vært noen med korona i Grimstad. Anonymkode: 99c43...824 Men hvis de ikke var derfra, så hadde de vel ikke stått registrert på Grimstad? Anonymkode: b9041...0bb
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #17 Skrevet 31. august 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg håper det ikke blir hjemmeskole igjen. Jeg jobber 100% og må da på jobb 8-16 og så gjøre hjemmeskole med barna 18-21 før jeg utslitt sovner på sofaen. 3 mnd med det var nok for meg Anonymkode: 2a7d4...d2e Heldigvis har vi hatt god oppfølging på skolene våre barn tilhører. Ungene her hadde klart seg selvstendig om de måtte, men så lenge jeg er hjemme er det fort gjort å ty til meg når noe skal løses. Er glad for at nærliggende kommuner er i ferd med å henge seg på, så kanskje det kan slåes ned raskt. hi Anonymkode: 65779...9f3
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #18 Skrevet 31. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Korona=fake = vanlig influensa! Godt folk har våknet mer og mer! Prøv å senilitet mer på reglene de setter så skjønner dere og det etter hvert at det henger ikke på grep. At man i en frisør salong ikke kan servere kaffe men ett glass vann går fint🤣🙄 gal gleder meg når det blir avslørt! Anonymkode: 365e9...402 Mennesker som deg er tragiske og ekstremt uopplyste! Anonymkode: 59e30...9fd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #19 Skrevet 31. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Korona=fake = vanlig influensa! Godt folk har våknet mer og mer! Prøv å senilitet mer på reglene de setter så skjønner dere og det etter hvert at det henger ikke på grep. At man i en frisør salong ikke kan servere kaffe men ett glass vann går fint🤣🙄 gal gleder meg når det blir avslørt! Anonymkode: 365e9...402 Er det den seniliteten som slår til hos deg? Anonymkode: d88b3...0da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #20 Skrevet 31. august 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hvis de ikke var derfra, så hadde de vel ikke stått registrert på Grimstad? Anonymkode: b9041...0bb Hvis de er folkeregistrert i Grimstad, men f.eks. bor i Oslo for tiden pga. studier, så blir de registrert på Grimstad. Anonymkode: feafe...2d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå