Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #1 Skrevet 30. august 2020 Opplever du det? hva gjør du og hvordan takler du det? Anonymkode: 99e2a...21a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #2 Skrevet 30. august 2020 Ja, har opplevd det og ble sint og irritert over at de ikke likte den fantastiske mannen jeg hadde flyttet sammen med. Etter hvert og særlig etter at jeg flyttet ut har jeg forstått hvorfor. Han var en manipulerende drittsekk og behandlet meg som dritt uten at jeg merket det. Han fikk meg til å føle meg som en upålitelig dritt og at det var min feil. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke lyttet mer på de som kjenner meg best og for som raskt forsto at han ikke var snill med meg. Kastet bort 3 år på den mannen, men heldigvis ble ikke forholdet til familien min ødelagt. De sto med åpne armer da jeg forsto alvoret og ville ut av forholdet. Anonymkode: 4f413...3a8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #3 Skrevet 30. august 2020 Liker ikke ene svigerdatteren min, håper hun forsvinner etterhvert. Anonymkode: a98a7...533
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #4 Skrevet 30. august 2020 Kanskje familien din ser noe du med forelskede briller på ikke ser? Jeg ville i det minste lyttet til argumentene deres. Anonymkode: 1da5a...c02
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #5 Skrevet 31. august 2020 Mamma var lenge avvisende og nesten ufin mot samboeren min. Det gikk seg til etter 2-3 år... Da han døde savnet hun ham og kalte det en tragedie. Jeg har valgt å aldri konfrontere henne med hvor ekkel hun var den første tiden. Anonymkode: 9feea...23f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #6 Skrevet 31. august 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje familien din ser noe du med forelskede briller på ikke ser? Jeg ville i det minste lyttet til argumentene deres. Anonymkode: 1da5a...c02 Det skjer jo at det er andre grunner til at barns parter blir mislikt, grunner som har mer med foreldrene å gjøre. Både jeg og mannen har blitt tillagt egenskaper ( og manglende egenskaper) og motivasjon som Ikke har rot i virkeligheten. Min mor slet veldig med at jeg ble voksen og styrte mitt eget liv. Jeg tror det er fordi hun selv var psykisk syk store deler av oppveksten min og fungerte dårlig som mor. I stedet for å innse at hun hadde avvist meg over mange år, fikk hun for seg at mannen prøvde å ta meg fra henne. Mannens mor likte meg veldig dårlig. Hun presenterte en liste med negative karaktertrekk og hevdet at jeg var mindre begavet. Jeg var nok litt tilbaketrukken fordi hun så stygt på meg og jeg var ung og usikker, men ingenting hadde rot i virkeligheten. Også her tror jeg grunnen var sjalusi og frykt for å miste mannen. Anonymkode: dbb51...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå