Gå til innhold

Melde om karantene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, 

Nå får jeg sikkert til svar at jeg må passe mine egne saker, men det får jeg bare tåle. 
Er så drittlei av folk bare kommer tilbake fra ferie og ikke holder karanteneregler. I tillegg til å tro at det de gjør er heeelt greit! 
Jeg har også nærmeste familie i utlandet, men jeg holdt meg hjemme fordi landet var utenfor eu i sommer. Jeg ble hjemme, og byen jeg bor i nå har mange nye tilfeller på grunn av folk som ikke tenker lenger enn nesa si! 

Så, nok avklaring! Hvor kan jeg melde i fra?

Anonymkode: 59e42...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er om du sier fra til dem det gjelder med en gang. Skole, jobb og barnehage bør også få beskjed hvis noen kommer dit som skulle vært i karantene. Ellers ville jeg varslett kommunelegen før jeg varslet politiet.

Anonymkode: 44db6...91c

Skrevet

Ja kanskje jeg burde snakke med de først ja! Sier ikke ifra til de siden jeg ikke har noe kontakt med de personlig! Har ikke truffet på de selv heller, men andre som har sett. De bryr seg ikke at de bryter reglene , de «må jo på jobb»... eh ja det må du, men det skulle du tenkt på litt før.

Anonymkode: 59e42...936

Skrevet

Meld fra. Jeg ville meldt fra både til kommunelege og politi samtidig.

Bra du melder fra, Hi.

Anonymkode: f9a7b...c17

Skrevet

Det er kommunelegen som det skal meldes til.

Skrevet

Du skal melde fra fordi du har hørt fra andre at de bryter karantenen? Eller har du hørt fra andre som har hørt fra andre? Hvis du hører om en kvinne som blir banket av mannen, eller et barn som ikke har det bra hjemme på samme måte. Melder du fra da?

Anonymkode: 5fefa...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...