Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en mann som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har voksne barn som ikke vil treffe deg? Dvs. at da de gifter seg, vil du ikke bli invitert. Da de får barn, kan du ikke bli med og hilse på og i fremtidige bursdager. Skal de på middag hos sin far, så kan ikke du være der? 
Dette ser ut til å bli min fremtid om jeg velger han jeg egentlig vil ha, men dette holder meg veldig tilbake. 

Anonymkode: f973e...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri involvert meg i. 

Anonymkode: afdea...697

Skrevet

Nei

Anonymkode: a1348...77c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

har voksne barn som ikke vil treffe deg? Dvs. at da de gifter seg, vil du ikke bli invitert. Da de får barn, kan du ikke bli med og hilse på og i fremtidige bursdager. Skal de på middag hos sin far, så kan ikke du være der? 
Dette ser ut til å bli min fremtid om jeg velger han jeg egentlig vil ha, men dette holder meg veldig tilbake. 

Kommer litt an på. Har du møtt dem noensinne og blitt kjent med dem og deretter blitt avvist, eller har de bare bestemt seg før de traff deg at de ikke vil møte deg? 

Anonymkode: f88e7...ee5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kommer litt an på. Har du møtt dem noensinne og blitt kjent med dem og deretter blitt avvist, eller har de bare bestemt seg før de traff deg at de ikke vil møte deg? 

Jeg har møtt de noen ganger, men dessverre har deres mor stor innflytelse på de og snakket ned både faren og meg. Så derfor har de nå tatt morens part og jeg er 100% uønsket. 

Skrevet (endret)

Kommer an på avstand f.eks., bor de 5 min. unna, eller på andre siden av landet. Forventer de å kunne besøke faren og at jeg da må «forsvinne» med jevne mellomrom om vi blir samboere (helt uaktuelt)?

Dersom det ikke påvirker hverdagen min nevneverdig ville jeg nok akseptert det. Far drar alene i de store anledningene og besøker kanskje barnebarna et par ganger i året = helt ok. At jeg må forholde meg til situasjonen i det daglige = ikke ok.

Endret av Leeloo76
lagt ut for raskt
Skrevet

Nei, liker å ha et liv fritt for drama.

Anonymkode: 165c3...64f

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har møtt de noen ganger, men dessverre har deres mor stor innflytelse på de og snakket ned både faren og meg. Så derfor har de nå tatt morens part og jeg er 100% uønsket. 

Hvilken relasjon har de til faren da? 

Skrevet
11 minutter siden, Leeloo76 skrev:

Kommer an på avstand f.eks., bor de 5 min. unna, eller på andre siden av landet. Forventer de å kunne besøke faren og at jeg da må «forsvinne» med jevne mellomrom om vi blir samboere (helt uaktuelt)?

Dersom det ikke påvirker hverdagen min nevneverdig ville jeg nok akseptert det. Far drar alene i de store anledningene og besøker kanskje barnebarna et par ganger i året = helt ok. At jeg må forholde meg til situasjonen i det daglige = ikke ok.

De bor i nærheten. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken relasjon har de til faren da? 

Det er blitt mye verre etter at jeg kom inn i bildet. De viser tydelig misnøye med at faren har truffet en dame, det gjør eks kona også. 

Skrevet

Det høres ut som et vepsebol jeg ikke hadde orket å stikke hånda inn i, rett og slett.

Skrevet
28 minutter siden, Superdolly skrev:

Det høres ut som et vepsebol jeg ikke hadde orket å stikke hånda inn i, rett og slett.

Er litt det jeg også tenker. Mannen er flott, men tror det blir for mye bagasje. 

Skrevet

Det er blitt mye verre etter at jeg kom inn i bildet. De viser tydelig misnøye med at faren har truffet en dame, det gjør eks kona også. 

Men var det godt før, da? 

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men var det godt før, da? 

Men ungene var det greit nok slik jeg har skjønt det, og med eks kona var det veldig bra. 

Skrevet

Nei, jeg er en konfliktsky person av natur og sånt mister jeg nattesøvnen av. Jeg hadde ikke klart å leve som den "forhatte nydama", og hadde gjort det slutt.

Anonymkode: 0c70c...dd0

Skrevet

Jeg ville ikke valgt en mann som satte dama før ungene, heller...

Anonymkode: a5b91...fe8

Skrevet

Det er det umulig å svare hypotetisk på. Det ville ha kommet an på mange faktorer, ikke minst årsaken til at barna oppflrte seg sånn. I utgangspunktet ville jeg ikke ønsket å involvere meg i noe så komplisert, men hvis mannen var han jeg ville dele livet med, så hadde jeg nok gjort et unntak.

Anonymkode: 11a84...983

Skrevet

Nei, jeg er en konfliktsky person av natur og sånt mister jeg nattesøvnen av. Jeg hadde ikke klart å leve som den "forhatte nydama", og hadde gjort det slutt.

Anonymkode: 0c70c...dd0

Jeg er ikke konfliktsky, men det tar fra meg nattesøvnen. Jeg ønsker heller ikke være den forhatte nydama, men likevel syntes jeg det er trist at det skal stå mellom vår lykke eller voksne barn som er manipulert av sin bitre mor. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men ungene var det greit nok slik jeg har skjønt det, og med eks kona var det veldig bra. 

Det ville jeg ha tatt litt mer rede på, du. Hvis far og barn har et godt forhold, blir de ikke plutselig psyko alle sammen fordi han får dame. Det ligger en hund begravet her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...