Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Hoste til man brekker seg og spyr, noen host her og der, hoste med sår hals, hvor legger dere lista for når dere tenker at man må holde seg hjemme fra jobb eller skole pga hoste? Anonymkode: 58029...153
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Man SKAL være hjemme fra jobb om man har symptomer! Det seg være sår hals, hoste, snørt , nysing, feber . Ikke bare pga corona, men er du smittsom og smitter andre med en vanlig forkjølelse må de testes og være hjemme fra jobb. Det kan umulig være så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6a3f4...80a
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man SKAL være hjemme fra jobb om man har symptomer! Det seg være sår hals, hoste, snørt , nysing, feber . Ikke bare pga corona, men er du smittsom og smitter andre med en vanlig forkjølelse må de testes og være hjemme fra jobb. Det kan umulig være så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6a3f4...80a Ongen hær hosta to ganger igår så da var han hjemme med meg Anonymkode: cc256...bce
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man SKAL være hjemme fra jobb om man har symptomer! Det seg være sår hals, hoste, snørt , nysing, feber . Ikke bare pga corona, men er du smittsom og smitter andre med en vanlig forkjølelse må de testes og være hjemme fra jobb. Det kan umulig være så vanskelig å forstå? Anonymkode: 6a3f4...80a Folk kan hoste pga andre ting enn vanlig forkjølelse. Det kan umulig være så vanskelig å forstå? Anonymkode: 58029...153
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Jeg hoster litt uten å være syk også, så jeg må se etter andre symptomer samtidig. I jobben min, lærer, er det ofte tørr luft og jeg bruker stemmen mye, noe som gir noen host og av og til antydning til sår hals. Jeg holder meg jo ikke hjemme da, men om jeg hadde blitt skikkelig sår i halsen og hostet mer, blir det noe annet. Holdt 13-åringen hjemme fra skolen på fredag med ørlite snufsete nese og 3-4 host om morgningen. Han har egentlig vært helt frisk etterpå. Anonymkode: f22c2...6a5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hoste til man brekker seg og spyr, noen host her og der, hoste med sår hals, hvor legger dere lista for når dere tenker at man må holde seg hjemme fra jobb eller skole pga hoste? Anonymkode: 58029...153 Hoste mer enn en gang i timen Anonymkode: 9b741...39b
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ongen hær hosta to ganger igår så da var han hjemme med meg Anonymkode: cc256...bce Viss min unge bare hoste 2 sporadiske host, blir det skole. Hoster hun mye og flere ganger, blir hun hjemme . Går ikke ann å holde på slik. Feber og halsvondt forstår jeg , men et host i ny og ne......??? Anonymkode: 13b9f...c1f
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 Sønnen min hoster og snørrer. Men med det skiftende været som er nå og astmaen hans, så blir det skole på han. Men han er sånn hver eneste overgangsperiode. Jeg selv hoster litt av og til. Slimhoste. Men har også astma, og blir ikke hjemme fra jobb. Anonymkode: a4e0a...936
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 Litt grums i hals og nese pga kjølig luft, vind og høst er helt greit i følge han Naverseter eller hva han het. Det følger liksom med årstiden her i nord.... Anonymkode: afd10...144
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #10 Skrevet 29. august 2020 Når hosten er mer enn det man hoster til vanlig. Altså en endring. Anonymkode: 33e45...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå