Gå til innhold

Brystløft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har født 5 barn og er ferdig med barn. Tok eit grep med kroppen. Slanka meg 35 kg men det jeg sliter med nå er BRYSTA. Ser ut som nylonstrømpe med er i. Har vert til utredning for bryst operasjon. Silikon og brystløft. 

Men så er det noen som har gjort slikt ingrep og korleis var følelsen i bryste etter på ? Mista ein mykje følelse ?                                              Liker at mannen styrer med dei.

Anonymkode: 69bbd...b68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som nylonstrømpe med ei ert opp i.

Skrevet

Er det ingen som har tatt silikon og brystløft ? Vil ha svar på følelsene etter tid om det er der ?

Skrevet

Skal du legge inn en hel eller halv silikonprotese og ta brystløft samtidig? Det har vel også betydning om du legger silikonen over eller under brystmuskelen. Jeg har fått en hel silikonprotese under muskelen på den ene siden pga brystkreft og kun brystløft på den andre siden.

Anonymkode: d67ef...422

Skrevet

Jeg skal ta over brystmuskelen  og brystløft på begge. Men hvordan blir følelsen på brystet etter det:

Skrevet

Jeg kjenner huden over silikonen, men selvfølgelig ikke noe mer. Jeg måtte også fjerne selve brystvorten, så det har jo også mye å si. Selve brystløftet har ingen betydning. Der kjennes alt  som før...

Anonymkode: d67ef...422

Skrevet
På 1.9.2020 den 9.51, Anonym bruker skrev:

Jeg skal ta over brystmuskelen  og brystløft på begge. Men hvordan blir følelsen på brystet etter det:

Det er selvfølgelig individuelt. Noen merker ingen forskjell, noen mister følelsen i en eller begge brystvorter, noen blir mer følsomme i en eller begge brystvorter. Du har ingen garantier. Jeg mistet følelsen i den ene brystvorten, men de sier at det går seg til i løpet av det første året, så jeg håper jo det. Arrene er veldig følsomme/vonde, men jeg håper det også går seg til. Tok reduksjon/løft for to mnd siden.

Anonymkode: 21ecb...476

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...