Gå til innhold

Vi er invitert på hyttetur. Vertinne gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ta med? Jeg tar med vin på deling. Men føler hun bør få noe som takk for at vi fikk være med. Noen tips, utenom vin😊

Anonymkode: 042a6...ef5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe gode kjøkkenprodukter, som oljer, eddik, krydder etc. Oliviers og Olivenlunden har mye godt😊

Anonymkode: 6982e...2b7

Skrevet

Hvor lenge skal dere være der? Jeg hadde spurt om hva vi skulle ta med av mat, og tilbudt oss å stå for middagen i det minste en dag hvis det var lenger enn en natt. 

Gave... På vår hytte er plassen begrenset, så "ting og tang" hadde vært upraktisk. I så fall ville jeg gått for noe som kan spises opp eller brukes opp, som god sjokolade, god kaffe, blomster, noe slikt. 

Skrevet

Om vin på deling betyr at den skal drikkes av dere to, kan du jo ta med et par flasker ekstra som hun kan ha på hytta? Sjokolade, ekstra god kaffe,  sjokolade, snacks og jeg ville betalt for en av middagene og kjøpt litt pålegg o.l

Anonymkode: b1dd4...566

Skrevet

Tusen takk for svar dere. Tror jeg ender opp med litt oljer og liknende 

Anonymkode: 042a6...ef5

Skrevet

Skokolade, servietter, olje/krydder

Anonymkode: 84938...a5e

Skrevet

Jeg liker ikke dette hysteriet med vertinnegaver, hverken som gjest eller vertskap. 

Anonymkode: 24cee...f5d

Skrevet

Ville satt pris på vin, ost og kjeks, eplemost eller noe litt finere juice, øl fra små bryggerier, sjokolade, lakris, god kaffe eller lignende. Noe vi kunne kost oss med. Fancy oljer og krydder blir bare stående hos meg, men for de som elsker å lage mat er det sikkert fint.

Anonymkode: 35a45...4dd

Skrevet

Jeg er så lite gavete og dillete, merker jeg. For er det viktig å sørge for å avtale betaling, transport, tilby meg å kjøpe og lage mat, rydde, vaske. Ta med noe godt til alle som er med - absolutt. Måtte kjøpe et eller annet bare fordi - ikke nødvendig.

Anonymkode: e77d7...c44

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker ikke dette hysteriet med vertinnegaver, hverken som gjest eller vertskap. 

Anonymkode: 24cee...f5d

Enig med deg i det.... Men man må liksom... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...