Gå til innhold

Testet for antistoffer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før alle ble testet , sånn ca i slutten av mars mistet jeg lukt og smakssans.  Alt var helt borte i ca 3 uker og jeg var sykmeldt fra jobben.  

Så har den kommet gradvis tilbake, men den er ikke som den var før.  Det er en del lukter jeg ikke kjenner i det hele tatt,  f. eks når noen har vært på do, vond lukt av kjøttdeig pakker som blir åpnet osv.  Noen smaker har blitt veldig rare ,og parfyme lukter bare sprit.  

Har blitt testet for antistoffer fra korona etterpå,  men den var negativ.  Er denne testen pålitelig,  eller kan jeg ha hatt det ? da er det i tilfelle veldig rart at ikke noen andre i huset ble smittet.  Hva annet kan gjøre dette med smak og luktesans? 

Anonymkode: 5a185...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet man kan få dårligere luktesans eller miste den helt om man mangler sink.

Ei eldre dame jeg kjente for mange år siden mistet luktesansen brått og hun fikk den aldri tilbake, men de fant aldri ut av årsaken til det. Merkelige greier.

Anonymkode: 0db66...ae1

Skrevet

Den testen er ikke pålitelig, den er for upresis. 

Anonymkode: faeb7...a16

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den testen er ikke pålitelig, den er for upresis. 

Anonymkode: faeb7...a16

Antistofftestene som utføres på sykehuset er ikke upresis. Det gjelder både for corona, HIV, hepatitt og andre virus.

Anonymkode: 25f2e...708

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...