Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Har beg i ny jobb. De har store forventninger til meg i den jobben. Har vært der 2 mnd og angrer som en hund for at jeg begynte. Det er dårlig miljø og ei suppe uten like. Folka der suger all energi. Nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har lyst til å "fullføre". Når synes du det er innafor å si opp? Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 719ea...953
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Jeg var i en tilsvarende suppe. Korreksjon, jeg ER i suppa. Jeg burde funnet en ny jobb innen 6 mnd, for da ville det vært 2 ukers oppsigelsesfrist. Nå har jeg jobbet her i 7 mnd og har 3 jævlige måneders oppsigelsesfrist 😵 Så finn ny jobb NÅ Anonymkode: f2d2e...aeb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i en tilsvarende suppe. Korreksjon, jeg ER i suppa. Jeg burde funnet en ny jobb innen 6 mnd, for da ville det vært 2 ukers oppsigelsesfrist. Nå har jeg jobbet her i 7 mnd og har 3 jævlige måneders oppsigelsesfrist 😵 Så finn ny jobb NÅ Anonymkode: f2d2e...aeb Men hvordan få sakt det? hvordan takler du det? Anonymkode: 719ea...953
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Du finner ny jobb, og når kontrakten er underskrevet sier du opp. Så beklager du, og sier at denne jobben ikke var det du hadde trodd. 2 uker med dårlig stemning klarer du Anonymkode: f2d2e...aeb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Jeg har egentlig en annen jobb som jeg har tatt perm fra, men kan jo ikke gå dit før pga de har jo satt inn en vikar. Dette er så ille så har vurdert om jeg klarer meg på bare dagpenger. Det får man vel? gruer meg skikkelig til å si det og føler jeg dolker de litt i ryggen så vurdere å holde ut til jul, men veit ikke om jeg orker psykisk... Har du sakt opp din jobb? Anonymkode: 719ea...953
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Jeg gjorde samme tabbe. Sa opp etter 17 dager 🤓 fikk gå på dagen. Anonymkode: 78b0e...6f9
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Jeg har egentlig en annen jobb som jeg har tatt perm fra, men kan jo ikke gå dit før pga de har jo satt inn en vikar. Dette er så ille så har vurdert om jeg klarer meg på bare dagpenger. Det får man vel? gruer meg skikkelig til å si det og føler jeg dolker de litt i ryggen så vurdere å holde ut til jul, men veit ikke om jeg orker psykisk... Har du sakt opp din jobb? Anonymkode: 719ea...953 Har du spurt din opprinnelige jobb om du kan komme tilbake før? Der kan du jo smøre dem og si at du savner alt i den gamle jobben 😁 Jeg kan ikke si opp før jeg har kontrakt på ny jobb, og det tar litt tid å spikre slikt. Jeg vet jeg er på vei ut, og det hjelper meg å holde ut.. Anonymkode: f2d2e...aeb
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Har kontakt med de, men de kan ikke dumpe vikaren... Gruer meg veldig til å si opp. Liker ikke å skuffe... føler alltid for mye forpliktelser😓 Anonymkode: 719ea...953
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Hvordan i alle dager få tak i jobb..? Jeg har søøøøøøøkt og enda ikke fått. Har søkt i over 1 år Anonymkode: 996ae...5f0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har egentlig en annen jobb som jeg har tatt perm fra, men kan jo ikke gå dit før pga de har jo satt inn en vikar. Dette er så ille så har vurdert om jeg klarer meg på bare dagpenger. Det får man vel? gruer meg skikkelig til å si det og føler jeg dolker de litt i ryggen så vurdere å holde ut til jul, men veit ikke om jeg orker psykisk... Har du sakt opp din jobb? Anonymkode: 719ea...953 Hvis du sier opp selv får du 12 uker karantene fra dagpenger og du må være aktivt jobbsøkende. Anonymkode: eb264...611
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 Så jeg må holde ut et år til da? Det er jo tortur.. Anonymkode: 719ea...953
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan i alle dager få tak i jobb..? Jeg har søøøøøøøkt og enda ikke fått. Har søkt i over 1 år Anonymkode: 996ae...5f0 Vanskelig.. men er du i jobb? du kan overta jobben min 🤣 Anonymkode: 719ea...953
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan i alle dager få tak i jobb..? Jeg har søøøøøøøkt og enda ikke fått. Har søkt i over 1 år Anonymkode: 996ae...5f0 Vanskelig.. men er du i jobb? du kan overta jobben min 🤣 Er ikke i jobb nei 😔 Ja kanskje det ja 🤣 Anonymkode: 996ae...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå