Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Er 35 år, 3 barn og har hormonspiral inne på 4.året. Har de siste mnd fått blødninger hver 2.uke. Ikke kraftige, men fra omtrent å ikke ha mensen i 4 år, snakk om å bruke truseinnlegg og det er så vidt blod der, til å måtte bruke bind/tampong. Altså ikke mengder, men nok til at jeg begynner å lure. Har og den siste tiden fått skikkelige hetetokter,, utrolig trøtt/sliten, men det kan komme av mye stress og dårlig arbeidsmiljø på jobben. Burde det sjekkes opp? Eller, jeg skal nok bestille meg en time hos legen. Er 2 år siden siste celleprøve som var normal. Noen råd? Anonymkode: 4bb2b...d9f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Dette må du sjekke hos legen. Og ta en graviditetstest Anonymkode: 31da0...707
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette må du sjekke hos legen. Og ta en graviditetstest Anonymkode: 31da0...707 Skal gjøre det, takk for svar. Graviditetstest ja, det har jeg ikke tenkt på gitt. Anonymkode: 4bb2b...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå