Gå til innhold

Plutselige mellomblødninger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35 år, 3 barn og har hormonspiral inne på 4.året. Har de siste mnd fått blødninger hver 2.uke. Ikke kraftige, men fra omtrent å ikke ha mensen i 4 år, snakk om å bruke truseinnlegg og det er så vidt blod der, til å måtte bruke bind/tampong. Altså ikke mengder, men nok til at jeg begynner å lure. 

Har og den siste tiden fått skikkelige hetetokter,, utrolig trøtt/sliten, men det kan komme av mye stress og dårlig arbeidsmiljø på jobben. 

Burde det sjekkes opp? Eller, jeg skal nok bestille meg en time hos legen. Er 2 år siden siste celleprøve som var normal. 

Noen råd?

Anonymkode: 4bb2b...d9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du sjekke hos legen.  Og ta en graviditetstest

Anonymkode: 31da0...707

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må du sjekke hos legen.  Og ta en graviditetstest

Anonymkode: 31da0...707

Skal gjøre det, takk for svar. Graviditetstest ja, det har jeg ikke tenkt på gitt.

Anonymkode: 4bb2b...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...