Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Av medisinske årsaker så får jeg ikke trent de neste 6 mnd. Men jeg er satt på Lifesum i samarbeid med fastlege og ernæringsfysiolog. 1300 kalorier pr dag. Jeg veier 88,7 kg og er 162 cm, så jeg har litt å ta av. Vil jeg kunne gå ned uten å trene men spise rett? Anonymkode: c63dc...9e0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Det er merkelig nok lettere å slanke seg fra sofaen enn treningssenteret. Utfordringen er at man vil miste mer muskelmasse enn om man trener. Å gå fra fedme og ned mot overvekt/normalvekt vil uansett være gunstig for helsa. Kan du gå turer? Det gjør ikke voldsomt utslag hverken på vekt eller kondis, men bevegelse er uansett bra. Spesielt for psyken kan det være godt å komme seg litt ut. Anonymkode: 9e8c1...dca
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er merkelig nok lettere å slanke seg fra sofaen enn treningssenteret. Utfordringen er at man vil miste mer muskelmasse enn om man trener. Å gå fra fedme og ned mot overvekt/normalvekt vil uansett være gunstig for helsa. Kan du gå turer? Det gjør ikke voldsomt utslag hverken på vekt eller kondis, men bevegelse er uansett bra. Spesielt for psyken kan det være godt å komme seg litt ut. Anonymkode: 9e8c1...dca Desverre har jeg brudd i hofta så sofaen er min venn for tiden 😑 Hi Anonymkode: c63dc...9e0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Desverre har jeg brudd i hofta så sofaen er min venn for tiden 😑 Hi Anonymkode: c63dc...9e0 Lykke til med rekonvalesens 😊 Og som sagt, enklest å gå ned i vekt i sofaen. Eller helst balkongen, for å få dagslys. Tips, å sitte i ro ute om høsten kan bli kaldt. Sett deg i sovepose 😊 Anonymkode: 9e8c1...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå