Gå til innhold

Hva skjer i Sverige? - Mer og mer grotesk vold - begravd levende på kirkegård


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men det var da æresdrap? Men da skjønner jeg jo, hvite menn kan drepe konene sine! Det er greit! Men det er feil å drepe døtre! Forstått.

Anonymkode: 3362d...513

Nei jeg spurte ikke om koner i det hele tatt uansett hudfarge eller opphav. Jeg spurte om datter rett og slett for det er mye mer relatert til ære enn drap av kone. Når det gjelder drap av konen så er vel begge grupper representert. 

Anonymkode: 79d42...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En av de få ærlige og velinformerte journalistene i svenske gammelmedier heter Ivar Arpi i Svenske Dagbladet. Apri sier det slik om den fornedringsvolden vi vitner i Skandinavia: «De nyter dine barns fornedring. De raner, torturerer, fornedrer og voldtar. Gjerningsmennene har ofte utenlansk bakgrunn, de unge ofte svenske røtter. Når er det nok? Når setter samfunnet en stopp?»

Anonymkode: 668e7...52c

Fullt mulig at han er ærlig og dum. Kan også hende at han er heller intelligent og uærlig.

For han må høre til en av de to kategoriene for å prestere noe så dumt som dette:

Svenska Dagbladets ledarskribent Ivar Arpi har bildgooglat. Han vill på så vis påvisa att sökmotorn försöker påverka vår bild av samhället.

Söker han på ”gay couple” så får han upp ”rader med bilder på lyckliga homosexuella par” men vid en sökning på ”straight couple” upptäcker han att det ändå trillar in bilder på samkönade par i toppresultatet.

Han upplever att det på så vis sker en utgallring av vår faktiska samtid. ”Maktordningar ska brytas ned, och då måste bilden av heterosexuella, västerlänningar, européer och vita utmanas i grunden.”

Hade Arpi efter det orkat göra bildsökningen ”couple” så hade han kunnat pusta ut. Där finns nämligen de rader på rader med lyckliga heterosexuella par han söker.

Det handlar såklart om hur normer i ett samhälle ser ut. Det heterosexuella paret är en sådan norm i vårt samhälle att det inte behöver definieras av sin sexuella läggning. Det bara är.

Man behöver inte direkt vara normkritiker för att förstå att Arpis empiri är svag.
https://arbetet.se/2020/08/20/ivar-arpi-kan-vara-lugn/

Anonymkode: 1cdb3...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så la svensk rettsvesen alt til rette for at dette kunne skje, disse skulle rett og slett ikke vært ute i frihet og fått en mulighet til å utføre denne groteske handling. Drapet på Floyd skapte et vanvittig raseri i USA og i store deler av den vestlige verden, bare et spørsmål om tidspunkt før samme raseri vekkes hos oss. Vi har nok av brutale, groteske overgrep å vise til.

Anonymkode: 668e7...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som påstår og er så naive at dere faktisk ikke forstår at det begås flere grove brott, (feks mord og voldtekt), av menn med utenlands opprinnelse, kan dere ikke bare gjøre et enkelt Googlesøk og få statistikken svart på hvitt?
Dette er ikke noe å diskutere og synse om. Dette finnes det tall på. Ikke noe å lure på i det hele tatt.

De som har torturert desse ungdommene i 9,5 timer er dyr som jeg håper sendes hjem til der de egentlig skal være. De skar opp guttene i føtter og bein slik at de ikke kunde løpe ifra torturen.

Anonymkode: e8e2a...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Slik jeg ser det så la svensk rettsvesen alt til rette for at dette kunne skje, disse skulle rett og slett ikke vært ute i frihet og fått en mulighet til å utføre denne groteske handling. Drapet på Floyd skapte et vanvittig raseri i USA og i store deler av den vestlige verden, bare et spørsmål om tidspunkt før samme raseri vekkes hos oss. Vi har nok av brutale, groteske overgrep å vise til.

Anonymkode: 668e7...52c

Så det er rettsvesenets feil da? Selvsagt skulle de ikke ha vært på fri fot, men det betyr vel ikke at du kan oppføre deg som et barbarisk svin?

Anonymkode: e8e2a...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Anonym bruker said:

Dere som påstår og er så naive at dere faktisk ikke forstår at det begås flere grove brott, (feks mord og voldtekt), av menn med utenlands opprinnelse, kan dere ikke bare gjøre et enkelt Googlesøk og få statistikken svart på hvitt?
Dette er ikke noe å diskutere og synse om. Dette finnes det tall på. Ikke noe å lure på i det hele tatt.

De som har torturert desse ungdommene i 9,5 timer er dyr som jeg håper sendes hjem til der de egentlig skal være. De skar opp guttene i føtter og bein slik at de ikke kunde løpe ifra torturen.

Anonymkode: e8e2a...5e3

Men hvorfor er det bedre at de slippes løs der borte? De burde jo fengsles her så vi har kontroll på de da, du mener jo bare at det er greit at de drar "hjem" og dreper og voldtar kvinner og barn som ikke er hvite.

Anonymkode: 3362d...513

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor er det bedre at de slippes løs der borte? De burde jo fengsles her så vi har kontroll på de da, du mener jo bare at det er greit at de drar "hjem" og dreper og voldtar kvinner og barn som ikke er hvite.

Anonymkode: 3362d...513

Jeg vill vel ikke betale for at disse gærningene skal sitte i norsk fengsel!! Du skjønner at flere av disse begår brott for å havne i fengsel i Norge?

De kan vel sitte i fengsel i sitt eget land. Har de voldtatt eller drept noen her så er det bare rett hjem.

Anonymkode: e8e2a...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vill vel ikke betale for at disse gærningene skal sitte i norsk fengsel!! Du skjønner at flere av disse begår brott for å havne i fengsel i Norge?

De kan vel sitte i fengsel i sitt eget land. Har de voldtatt eller drept noen her så er det bare rett hjem.

Anonymkode: e8e2a...5e3

Verden er enkel når du ser den i svart hvitt! 👍🏻

Anonymkode: 4b986...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...