Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Sjekket ut fra hotellet, men fikk ikke betalt for oppholdet systemet var nede.) Fikk beskjed om at jeg kom til å faktura eller at de ville belaste kortet mitt dersom jeg hadde registert det hos dem (gjorde aldri det.) Dette var i juni, Danmark. Fortsatt ingen faktura. Tror dere den kommer? 🤔 Anonymkode: 0b389...a01
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Jeg er så ærlig at jeg ville kontaktet hotellet og spurt etter faktura. Anonymkode: 33c67...a94
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så ærlig at jeg ville kontaktet hotellet og spurt etter faktura. Anonymkode: 33c67...a94 Helt enig, tenk på hvordan hotellbransjen sliter, kontakt de i dag! Anonymkode: fcbf6...2d8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så ærlig at jeg ville kontaktet hotellet og spurt etter faktura. Anonymkode: 33c67...a94 Jeg også. Det er ikke en bransje som har for mye å gå på nå. Anonymkode: 713e5...961
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Hvorfor har du ikke kontaktet hotellet allerede og spurt hvordan du skal betale, Hi? Anonymkode: 59959...c86
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Jeg tror ikke det kommer faktura. Og jeg hadde ikke etterspurt den heller. Anonymkode: 0c0cb...17c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor har du ikke kontaktet hotellet allerede og spurt hvordan du skal betale, Hi? Anonymkode: 59959...c86 Nei, jeg er vel ikke like samvittighetsfull som deg. Kommer absolutt ikke til å etterspørre. Anonymkode: 0b389...a01
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg er vel ikke like samvittighetsfull som deg. Kommer absolutt ikke til å etterspørre. Anonymkode: 0b389...a01 Stjeler du i butikker også? Er ikke noe annerledes det. Anonymkode: 59959...c86
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Da etterlyser du den, du stjeler vel ikke av andre heller håper jeg Anonymkode: 9f26d...50f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Jeg hadde nok kommet til helvette da jeg ikke ville etterspurt den. Vil ikke tro den kommer nå. Anonymkode: 94d17...d58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå