Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 4 barn med 3 forskjellige ? synes det er ekstremt mye, og han hater virkelig 2 av de, men har kontakt med barna anhver ferie, de bor såpass langt unna at det ikke er mulig med noe annet, de er 10 og 14, og så har han 2 med siste eks kona som er 4 og snart 2, hadde dere blitt sammens med en slik fyr? virker jo ikke helt stabil,men er utrolig snill, hyggelig og kjekk,men det holder meg igjen at han er så uvenner med de 2 største sine mammaer og at han egentlig har 4 barn, han vil gjerne ha flere og jeg også ønsker flere, siden jeg bare har 1. hva hadde dere gjort her? sett etter ny eller satset? Anonymkode: 2598e...941
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Hadde holdt meg langt unna. Lukter trøbbel Anonymkode: 39cc3...2dd
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Jeg dør litt nå for dette høtes ut som min eks.. Jeg har 2 barn på 2 og 4 pr og eksen har 2 barn til på 10 og 14 år.. Og han hater 2 av oss.. En mann som hater mødrene til sine barn.. Løp! Jeg skulle aldri fått barn med han! Anonymkode: 0a2f3...8c0
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Er jo en grunn til at de valgt å få barn med han. Anonymkode: 08696...7ee
amandine Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Ville holdt meg langt unna. Du sier at "han egentlig har fire barn", vel han har jo ikke bare "egentlig" det, han har faktisk fire barn. Og er da tydelig i klassen for mannfolk som ikke tar helt og fullt ansvar for de barna han har. Er det en slik mann du vil ha? En som puler på seg unger og gir blaffen? Da kjører du på. Hvis du vil ha en skikkelig mann går du videre uten å se deg tilbake.
sug lut Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Selvfølgelig ikke. Med mindre han var Norman Mailer.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Jeg har ikke så stor sans for fedre som skylder på fysisk avstand for å ha liten kontakt med ungene sine. Norge er ikke større enn at det går fint for en far å ta en helgetur i måneden for å se ungene - hvis han virkelig hadde villet! Anonymkode: 480b8...37c
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Det at han hater mødrene til 2 av barna, og ser de lite, hadde fått meg til å løpe. Og istedenfor å få flere barn, burde han virkelig ta seg av de han har på en bra måte. Anonymkode: ef21d...3da
Juliea Ruler Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Dårlig relasjon til en eks kan jeg jo forstå, men ikke hat. De fleste oppegående menn (og kvinner) klarer og ha en ok relasjon til sin eks når det er barn involvert. Så kan man gjerne irritere seg over personen i sitt stille sinn. men og hate to av mødrene han har barn med og så få en ny dame få to barn til og heller ikke det fungerte virker veldig ille. Han er helt sikkert som du sier både kjekk og hyggelig, dette har hans tre ekser også sett, men de har vel også sett sider ved han du ikke har fått se enda. Sider som kanskje kommer tydelig frem i farsrollen; egoistisk? Solokjør? Eller som viser seg i en hverdag; lite samarbeid? Skjevfordeling av oppgaver? Lite tilstedeværende? Impulsiv? hvor lenge har han vært sammen med sine ekser før de fikk barn? Jeg ville ikke involvert noe seriøst med en mann som allerede har 4 barn med 3 ulike damer og attpåtil ønsker seg fler. Tenker han mangler innsikt og burde gi seg mens «leken er god» og heller jobbe med relasjonen til de barna ha har. Hvorfor er du unntaket? Ville jeg spurt meg selv. og yngste barnet er 2 år, så det har ikke blitt investert mye tid i siste forhold for og få det til å fungere før enda to barn blir skilsmissebarn. virker som en som gir opp lett. Og har helt feilnforventinger til forhold og familie og gir seg når hverdagen slår til. Det er mine tanker.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Oj, nei, en slik mann hadde jeg ikke datet. Fire barn med tre forskjellige kunne jeg nok taklet at en mann hadde hvis årsakene til tidligere brudd var kjent og kunne forstås. En mann med fire barn med tre forskjellige kunne jeg taklet hvis mannen hadde hatt et ok samarbeid med sine ekser. Og hvis han tok ansvar for barna sine og hadde gode og nære relasjoner til barna sine. Og hvis han ikke snakket stygt om sine ekser... Jeg har to kompiser som jeg har kjent mange år. Begge to rotet seg sammen med drittkjerringer (er ikke så mye annet å si om de to damene). Begge disse har all grunn til å være bitre og hate disse eksene sine. Ingen av dem er bitre, ingen av dem snakker stygt om eksene, det kunne ikke falt dem inn å hate eksene. Tvert om snakker de alltid saklig om eksene sine, de minner seg selv og andre på hva som er deres gode sider, hvorfor det er så viktige å samarbeide med barnas mødre, og begge to strekker seg virkelig langt for å få samarbeidet til å fungere på alle måter. Så nei, en mann som hater to av mødrene til sine barn, som ser to av barna sine så sjelden og likevel vil ha flere barn, det tolker jeg å være en mann som ikke tar ansvar i livet sitt, ikke tar ansvar for egen rolle i de relasjonene han har, ikke tar ansvar for to av barna sine. Ikke minst, en mann som ikke har selvinnsikt og heller ikke innsikt i hva han har kapasitet til som far, og null innsikt i hva det betyr for et barn å ha en distansert far som ikke samarbeider godt med barnas mødre og som heller ikke prioriterer kontakt med to av barna sine. Dere dater, han har fortalt deg at han ikke følger opp alle barna sine, og han forteller deg at han ønsker seg flere barn... Altså, halloooo??!? Her er det mange røde flagg - han er "snill, hyggelig og kjekk" og "vil ha flere barn" (med deg, underforstått). Jeg tenker dette er en umoden mann som surfer på utseendet sitt, som bruker sjarme til å binde til seg (les manipulerer) nye damer ved å fortelle at han vil ha barn med dem. Slik sett er du det perfekte offer, Hi, du ønsker deg flere barn, og du har tydeligvis allerede lyttet til hans klaging over og hat mot to av sine ekser - dvs. han har fått deg til å få sympati for ham, noe som igjen fremstiller ham som et offer, som igjen fratar ham ansvar... Som Juliea sier, hvorfor skulle du og ev. barn dere måtte få, være unntaket, hvorfor er du den som plutselig får ham til å ville ta varig ansvar og fungere i et forhold? Hvorfor er det greit å få barn med en som lar være å ta vare på de barna han allerede har valgt å få? Menn som ikke tar ansvar for barna sine er totalt turnoff, både mentalt, følelsesmessig og seksuelt! Kom deg unna så fort som mulig! Og for all del, sørg for å IKKE bli gravid med denne mannen før du dumper ham! Anonymkode: 1fa41...f53
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 Run for the hills! Anonymkode: 69288...31a
*Miss Marple* Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 Nei, han hadde jeg holdt meg langt unna.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: 4 barn med 3 forskjellige ? synes det er ekstremt mye, og han hater virkelig 2 av de, men har kontakt med barna anhver ferie, de bor såpass langt unna at det ikke er mulig med noe annet, de er 10 og 14, og så har han 2 med siste eks kona som er 4 og snart 2, hadde dere blitt sammens med en slik fyr? virker jo ikke helt stabil,men er utrolig snill, hyggelig og kjekk,men det holder meg igjen at han er så uvenner med de 2 største sine mammaer og at han egentlig har 4 barn, han vil gjerne ha flere og jeg også ønsker flere, siden jeg bare har 1. hva hadde dere gjort her? sett etter ny eller satset? Anonymkode: 2598e...941 Nei, jeg hadde ikke hatt lyst til det. Men tror ingen menn vil date en dame som har 4 barn med 3 forskjellige fedre heller... Går nok begge veier... Anonymkode: d9cf3...930
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg dør litt nå for dette høtes ut som min eks.. Jeg har 2 barn på 2 og 4 pr og eksen har 2 barn til på 10 og 14 år.. Og han hater 2 av oss.. En mann som hater mødrene til sine barn.. Løp! Jeg skulle aldri fått barn med han! Anonymkode: 0a2f3...8c0 Veldig sannsynlig at det faktisk er samme mann. Er vel ikke såå mange menn som har akkurat den kombinasjonen med antall mødre til sine barn og barnas alder... Anonymkode: 1fa41...f53
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #16 Skrevet 28. august 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke så stor sans for fedre som skylder på fysisk avstand for å ha liten kontakt med ungene sine. Norge er ikke større enn at det går fint for en far å ta en helgetur i måneden for å se ungene - hvis han virkelig hadde villet! Anonymkode: 480b8...37c Ja for alle fedre driter penger. Økonomi er jo absolutt ikke et tema angående samvær i flyavstand. Rart at mødre bare kan velge å flytte mens far må ta de økonomiske konsekvensene. Anonymkode: 88fec...6f3
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #17 Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja for alle fedre driter penger. Økonomi er jo absolutt ikke et tema angående samvær i flyavstand. Rart at mødre bare kan velge å flytte mens far må ta de økonomiske konsekvensene. Anonymkode: 88fec...6f3 Menn er av naturen skapt for å gi. Til og med deres kjønn er sånn. De gir, vi kvinner tar imot. Det er naturen som er fæl her altså. Det er bare sånn det er. Anonymkode: 08696...7ee
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #18 Skrevet 28. august 2020 Tusen takk for alle svar Ser nok videre. Er ikke han som ikke vil ha barna hos seg, men mødrene vil ikke sende en helg da de skal på skolen i hverdagene, for de mener det blir for masete for de, men jeg blir ikke sammens med han her, føltes ikke riktig før jeg skrev innlegget og føles ikke riktig nå i alle fall, når alle er er ensteming her Anonymkode: 2598e...941
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #19 Skrevet 28. august 2020 Høres ut som en jeg var på date med. Lærer faktisk. Han var veldig hyggelig, men ble fort veldig intens. Både han og kompisene kontaktet meg i lang tid etter daten. Når man har så mange barn med forskjellige er det ikke å stikke under en stol at alle samvær må sys sammen med din hverdag og potensielle felles barn. Mye av lønnen vil gå til barnebidrag og ikke til felles hushold. Du ville bli fanget i krangling mellom han og hans tidligere partnere og må høre på «dritten» han kommer med hver gang han er sur på dem. Styr unna for deg selv og dine fremtidige barn. Anonymkode: c7c3e...352
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #20 Skrevet 29. august 2020 Jeg hadde nok ikke satset på denne mannen nei. At han har 4 barn med 3 forskjellige skulle jeg nok taklet greit, men jeg hadde derimot ikke taklet hatforholdet han har til de eldste barnas mødre, og at han har så lite samvær med barna sine! Da blinker varsellampene hos meg, og hadde nok tenkt at jeg ikke hadde blitt noe unntak🙈 Anonymkode: ff6ab...e28
Gjest Skrevet 29. august 2020 #21 Skrevet 29. august 2020 På 28.8.2020 den 7.25, Anonym bruker skrev: 4 barn med 3 forskjellige ? synes det er ekstremt mye, og han hater virkelig 2 av de, men har kontakt med barna anhver ferie, de bor såpass langt unna at det ikke er mulig med noe annet, de er 10 og 14, og så har han 2 med siste eks kona som er 4 og snart 2, hadde dere blitt sammens med en slik fyr? virker jo ikke helt stabil,men er utrolig snill, hyggelig og kjekk,men det holder meg igjen at han er så uvenner med de 2 største sine mammaer og at han egentlig har 4 barn, han vil gjerne ha flere og jeg også ønsker flere, siden jeg bare har 1. hva hadde dere gjort her? sett etter ny eller satset? Anonymkode: 2598e...941 Hadde ikke fått barn med ham i alle fall, han er jo som gjøken som legger egg i alle andres reir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå