Gå til innhold

Bryr meg ikke om andres glede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som også er slik? Jeg har alltid vert en person som ikke bryr seg om andres glede eller at de har fått jobb eller bestått teori lappen eller at de har fått seg kjæreste. Dette gjelder mine gode venner også.
Føler meg som en drittsekk og nå tenker dere at jeg er sjalu osv men nei føler ikke noe slikt heller.

Jeg pleier og skuespille over andres glede osv men i innsiden kunne jeg ikke brydd meg mindre. Sikkert fordi denne gleden deres ikke har noe med meg om gjøre?

Føler meg sympati løs.. Men deres glede er ikke mitt glede. 

Anonymkode: 79019...847

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Andre som også er slik? Jeg har alltid vert en person som ikke bryr seg om andres glede eller at de har fått jobb eller bestått teori lappen eller at de har fått seg kjæreste. Dette gjelder mine gode venner også.
Føler meg som en drittsekk og nå tenker dere at jeg er sjalu osv men nei føler ikke noe slikt heller.

Jeg pleier og skuespille over andres glede osv men i innsiden kunne jeg ikke brydd meg mindre. Sikkert fordi denne gleden deres ikke har noe med meg om gjøre?

Føler meg sympati løs.. Men deres glede er ikke mitt glede. 

Men gjelder dette også folk du er glad i da? For jeg lever meg inn i deres glede når jeg ser f eks barna mine eller tantebarna lykkes med noe.

Anonymkode: 8f306...305

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men gjelder dette også folk du er glad i da? For jeg lever meg inn i deres glede når jeg ser f eks barna mine eller tantebarna lykkes med noe.

Anonymkode: 8f306...305

Er mer bekjente og gode venner, mens foreldrene mine og familien er noe annet da føler jeg en liten glede :)  Fordi har alltid vært der.

Skrevet

Jeg er lik. Men det gjelder ikke bare glede. Det gjelder alt. Jeg klarer ikke ha empati, men jeg er flink til å late som. 

Anonymkode: c4d28...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...