Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Har fulgt forumet en stund nå, og ser alle innleggene ang parforhold og div problemer. Det gjør meg helt kvalm. Rett og slett fordi det bringer fram minner om de 17 årene jeg bodde med min eks/barnas far. Det var så mange bekymringer, redsel for framtida, manipulering, hensynsløshet, ansvarsfraskrivelse, store økonomiske problemer, hus som ikke ble vedlikeholdt/satt i stand, løgner, utroskap, lovnader som ikke ble holdt, ulovligheter, fengselsopphold, konkurser, glatte over og skjule for omverdenen, prøve å få livet til å henge sammen og hverdagen til å gå rundt. Hjertet i halsen og vondt i magen. Jeg er så glad jeg kom meg vekk. Det er det beste jeg har gjort for meg selv. Når jeg ser tilbake så er det utrolig hva jeg fant meg i og holdt ut. MEN, selv det å ha det dårlig blir en vane. Det blir den virkeligheten man kjenner og som er trygg. Jeg kan nesten ikke fatte at alt det det var hverdagen min for under to år siden. 😌 Noen ganger er det verdt å snu før det er for sent. Man skal ikke finne seg i alt. Man skal leve først og fremst for seg selv. 🥺 Anonymkode: 9c6b3...d92
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Ja, heldigvis er det ikke nødvendig å involvere en mann for å få barn lenger. Antall kvinner som nå velger assistert befruktning som enslig forelder har skutt gjennom taket. Køene er hinsides lange. Parforhold og farsrollen som vi kjenner den er i ferd med å bli historie. Menn kan gå i skogen og spikke barkbåter. Anonymkode: 6feec...994
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, heldigvis er det ikke nødvendig å involvere en mann for å få barn lenger. Antall kvinner som nå velger assistert befruktning som enslig forelder har skutt gjennom taket. Køene er hinsides lange. Parforhold og farsrollen som vi kjenner den er i ferd med å bli historie. Menn kan gå i skogen og spikke barkbåter. Anonymkode: 6feec...994 Nå tror jeg ikke alle menn er som min eks. Og heldigvis for det. Men om man ikke har det bra over lang tid, så er det verdt å gjøre noe med det. Leser om så mange tragiske ting her inne. Og man skal ikke behøve å finne seg i alt. Anonymkode: 9c6b3...d92
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Bra du er ute av det! Anonymkode: f0498...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå