Gå til innhold

Sommerhytta

mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ser på: hvem heier dere på? Her heier jeg så langt på Arber og Esra 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg og. Og det tror jeg jeg kommer til å fortsette med. Støtter ikke mobbing som Jeanett driver med mot mannen sin. Far og sønn er litt "høye" på seg selv og Levi og Øyunn er greie nok. 

Anonymkode: 73d0e...6ba

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg og. Og det tror jeg jeg kommer til å fortsette med. Støtter ikke mobbing som Jeanett driver med mot mannen sin. Far og sønn er litt "høye" på seg selv og Levi og Øyunn er greie nok. 

Enig😊

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes i grunn også at Levi er litt negativ og viser litt for tidlig at han ikke har trua

Skrevet

Samme her, men synes Øyunn fortjente litt kred for å holde ut mer eller mindre på egenhånd denne uka. Hun stod skikkelig på og synes egentlig tanken bak stilen var ganske bra. 

Anonymkode: 902cf...c99

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her, men synes Øyunn fortjente litt kred for å holde ut mer eller mindre på egenhånd denne uka. Hun stod skikkelig på og synes egentlig tanken bak stilen var ganske bra. 

Enig i det, det er vel Levi som er litt negativ der. Øyunn har litt mer guts. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har mye bedre innstilling enn Levi. Jeg håper de klarer å samle seg og finne sin stil og sin vei. 

Skrevet

Jeg heier også på dem, men tror far og sønn vinner til slutt. 

Anonymkode: 662bb...54e

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg heier også på dem, men tror far og sønn vinner til slutt. 

Jeg tror i grunn det kommer helt an på hvor mye de bygger hytte for bikkjer og hvor mye av hytta som er tilpasset folk. Typ om hele hagen blir hundegård feks

Skrevet

Jeg heier også på dem.

Synes det var litt urettferdig å ta inn far og sønn som kan så mye mer enn de andre. Når tre par har null erfaring er det rart å ta inn et par som har det synes jeg. Men det at de føler seg så ovenpå gjør jo at de kanskje legger sin egen list litt for høyt og hele tiden tar på seg for mye, da vinner de jo ikke for de rekker ikke bli helt ferdig med det de finner på...

Øyunn og Levi virker ikke helt på nett, kanskje et litt for ferskt forhold, og at han er såpass negativ kan komme av at han har vært såpass dårlig. Håper de finner veien og motivasjonen.

Jeanett er altfor bossy og nedlatende, skjønner ikke at mannen finner seg i det...

Anonymkode: 741cb...1c2

Skrevet

Jeg heier også på dem.

Synes det var litt urettferdig å ta inn far og sønn som kan så mye mer enn de andre. Når tre par har null erfaring er det rart å ta inn et par som har det synes jeg. Men det at de føler seg så ovenpå gjør jo at de kanskje legger sin egen list litt for høyt og hele tiden tar på seg for mye, da vinner de jo ikke for de rekker ikke bli helt ferdig med det de finner på...

Øyunn og Levi virker ikke helt på nett, kanskje et litt for ferskt forhold, og at han er såpass negativ kan komme av at han har vært såpass dårlig. Håper de finner veien og motivasjonen.

Jeanett er altfor bossy og nedlatende, skjønner ikke at mannen finner seg i det...

Jeg tenkte det samme som deg i første episode. Nå tenker jeg mer at de ser helt sikkert forskjellige kvaliteter i alle de som er med. Det viser seg feks at Arber og Esra lærer fort og har estetisk sans. Jeanette og Jerry har en klar visjon og Øyunn og Levi går på med at det kun kan gå oppover. Jeg tror far og sønn kommer til å slite hvis de kun hviler seg på teknikken. De må også få til det estetiske og helhetlige. 

Skrevet
6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tror i grunn det kommer helt an på hvor mye de bygger hytte for bikkjer og hvor mye av hytta som er tilpasset folk. Typ om hele hagen blir hundegård feks

Jeg har vært der, det ser veldig fint ut rundt hytta deres. Det gjør det for øvrig også rundt Esra og Arbers hytte. 

Jeanette fremstår som ganske fæl i programmene så langt. Ubegripelig at mannen finner seg i at hun snakker til ham på den måten. 

Skrevet

Jeg har vært der, det ser veldig fint ut rundt hytta deres. Det gjør det for øvrig også rundt Esra og Arbers hytte. 

Jeanette fremstår som ganske fæl i programmene så langt. Ubegripelig at mannen finner seg i at hun snakker til ham på den måten. 

Jeg tenker nok at for å skape god tv blir det nok mye klipp og lim. 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg heier også på dem.

Litt usikker på om hun er så bossy, sånn egentlig. Tipper det er mye klipp og lim for å holde seerne interessert. Hun er nok en som tar styringen, men kan like gjerne være hans mangel på å ta kontroll som gjør at hun tar over, som at hun ville gjort det uansett. Så sier hun stadig ting som: så kan jeg jobbe ute når du trenger en pause fra meg. Hun har i hvert fall selvinnsikt, sier jo selv at hun er utålmodig. Og han er jo litt treg da 😅 spør henne om alt. Til hennes forsvar, selv om jeg hadde taklet dårlig å jobbe slik selv, blir veldig irritert om noen maser på meg. 

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tenker nok at for å skape god tv blir det nok mye klipp og lim. 

Uansett hvor mye klipp og lim man tror det er, så har ordene blitt sagt. Kamera har vært tilstede når hun har sagt det. Det er ikke sånn at de blir filmet i skjul og så tar de det verste av det verste og klipper sammen. Når de står og prater til kamera synes jeg oppriktig synd på Jerry. Ser jo at han krymper seg. 

Skrevet

Hvor er Arber og Esra fra? Sjelden at et par har såpass spesielle (utenlandske?) navn som passer så bra sammen. 

Jeg heier på dem. De jobber bra sammen, er fine mot hverandre og får ting til.

Levi og Øygun irriterer meg litt med all den sytingen, han er vel verst der. Slutt å syt og få heller ting gjort. 

Anonymkode: daa56...3d3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er Arber og Esra fra? Sjelden at et par har såpass spesielle (utenlandske?) navn som passer så bra sammen. 

Levi og Øygun irriterer meg litt med all den sytingen, han er vel verst der. Slutt å syt og få heller ting gjort. 

De sa det i første program, men husker ikke... De sa de hadde møtt hverandre fordi foreldrene deres var fra samme land. De er søte, jeg heier også på dem 😊

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

De er bosniske, men vokst opp i Norge

Skrevet

Heier på Esra og Arber 🤩

Anonymkode: 0a679...e66

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Startet med å heie på Øyunn og Levi, men så likte jeg Esra og Arber veldig godt også. Tonen hos Jeanette og Jerry liker jeg ikke, men far og sønn har jeg sansen for.

Skrevet

Nå er jeg lei av å høre på klagingen til Levi og Øygun! Greit at de er slitne, men det er jo ikke mer å gjøre for dem. 

Heia Esra og Arber🙌🏼

Skrevet

Far og sønn kommer til å bli skuffet når de ikke vinner hytta. De snekrer bra og blir ferdige, men stil og sans har de jo ikke - Aina liker lite av greiene deres 😂

Øyunn og Levi kommer seg. Men for mye slurv/ inkompetanse
Janett er «too much» - Jerry er jo helskjønn, litt treig svenske med humor - de kommer aldri i mål

Esra og Arber tar så mange sammenlagtseire, så de vinner hytta til slutt.

Mine to cents 😆 - andres synspunkter?

koselig program å følge med på, særlig på Sumo uten reklameavbrudd, he he

Anonymkode: 1a87b...1d1

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Far og sønn kommer til å bli skuffet når de ikke vinner hytta. De snekrer bra og blir ferdige, men stil og sans har de jo ikke - Aina liker lite av greiene deres 😂

Øyunn og Levi kommer seg. Men for mye slurv/ inkompetanse
Janett er «too much» - Jerry er jo helskjønn, litt treig svenske med humor - de kommer aldri i mål

Esra og Arber tar så mange sammenlagtseire, så de vinner hytta til slutt.

Mine to cents 😆 - andres synspunkter?

koselig program å følge med på, særlig på Sumo uten reklameavbrudd, he he

Anonymkode: 1a87b...1d1

Sant det. Likte far og sønn i starten, men akkurat nå lyser det gjennom at de vet godt de er bedre. Må innrømme jeg misliker det. Øyunn vokser litt på meg om dagen. Synes hun er utrolig festlig. Rett frem og ærlig. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sant det. Likte far og sønn i starten, men akkurat nå lyser det gjennom at de vet godt de er bedre. Må innrømme jeg misliker det. Øyunn vokser litt på meg om dagen. Synes hun er utrolig festlig. Rett frem og ærlig. 

Gutta bygger jo ikke sommerhytte, de bygger hundepensjonat 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...