Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #27 Skrevet 27. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært forlovet i snart 5 år 😅 han fridde, jeg sa ja, så skjedde livet. Fant ut at vi ville eie hus først i stedet for å leie, så da ble det jo dårlig med penger til bryllup. Så ble det oppussing. Senere måtte vi bytte ut bilen. Vi har selvfølgelig tenkt til å gifte oss, og det skulle jo vært gjort før, men det er veldig dyrt og vi har hatt andre prioriteringer. Synes dere er fryktelig rigide på hva en forlovelse betyr her inne 🙈 vi er i aller høyeste grad forlovet, vi skal definitivt gifte oss, men det blir når vi har tid og penger til det. Slapp av, HI, dere er forlovet uansett hva alle kjettingene her mener og det er nok vanligere enn du tror å vente. Anonymkode: 61083...1bc Du tar i alle fall fullstendig feil. Å gifte seg er omtrent gratis. Det er fest og feiring som koster penger. Man kan så absolutt bli godt gift uten et overdådig bryllup. Til HI: Når man forlover seg, så bør bryllupet stå innen max to år. Ellers er det bare fjas. Anonymkode: d76aa...650
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #28 Skrevet 28. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tar i alle fall fullstendig feil. Å gifte seg er omtrent gratis. Det er fest og feiring som koster penger. Man kan så absolutt bli godt gift uten et overdådig bryllup. Til HI: Når man forlover seg, så bør bryllupet stå innen max to år. Ellers er det bare fjas. Anonymkode: d76aa...650 Han sa etterhvert at han ser for seg 2-3 år, men at han likevel trengte noen uker på seg til å begynne å snakke om det. Det virker jo nesten som at det at han fridde er et traume han må bearbeide. Anonymkode: 13c23...ce0
StjertIøvetann Skrevet 28. august 2020 #29 Skrevet 28. august 2020 Hold your horses Ladies! Snakk gjerne for dere selv, men tillegg for Guds skyld ikke meg og andre meninger vi ikke har. Selv var vi forlovet i 7 år før vi giftet oss, og jeg kjenner mange som har vært forlovet både lengre og kortere - jeg vet sågar om noen som har vært forlovet i 25 år uten å gifte seg, men som fortsatt holder sammen. Ja, forlovelse er et løfte om inngåelse av ekteskap, men det er såvidt meg bekjent ikke nedfelt i Norges Lover at det MÅ skje i løpet av det nærmeste året 🙄
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #30 Skrevet 28. august 2020 11 hours ago, Anonym bruker said: Du tar i alle fall fullstendig feil. Å gifte seg er omtrent gratis. Det er fest og feiring som koster penger. Man kan så absolutt bli godt gift uten et overdådig bryllup. Til HI: Når man forlover seg, så bør bryllupet stå innen max to år. Ellers er det bare fjas. Anonymkode: d76aa...650 Å herregud så dårlig humør du er i da 😒 selvfølgelig er det festen som koster, jeg vet da det og regnet med alle skjønte hva jeg mente. Vi ønsker å kunne invitere alle venner og familie så ingen blir skuffet, da blir det fort dyrt. Som jeg også sa har vi hatt andre store utgifter i mellomtiden så vi har ikke fått spart noe penger til bryllup. At du mener vår forlovelse bare er fjas synes jeg er noe spesielt, men greit nok 😅 du kan heldigvis ikke bestemme om vi er forlovet eller ei. Anonymkode: 61083...1bc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #31 Skrevet 28. august 2020 Fra vi forlovet oss til vi giftet oss gikk det 3 månder. Søsteren min brukte 7 månder, tanten min ca det samme. Hvis folk sier de er forlovet regner jeg med at de planlegger bryllup i løpet ac et år eller så. Anonymkode: f271a...343
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå