Gå til innhold

Min første gang på forum ever!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen😊først og fremst vil jeg påpeke at dette er min aller første gang på et forum så jeg har null peil på hvordan dette fungerer. Så jeg beklager allerede hvis jeg ikke får dette til med engang og ikke skjønner noe😅 Grunnen til at jeg "meldte meg på" her er egentlig fordi jeg ikke er en veldig sosial person når det gjelder å prate med andre om personlige ting og tang, er i grunn ikke kjempe sosial uansett for tiden. Men har alltid fått råd om at det er bra og viktig å snakke med andre, få litt ut og kanskje høre litt andre meninger. At det ikke er nødvendig å alltid bære på følelser osv alene... Så her er jeg da. Vet ikke helt engang hvordan jeg skal begynne eller hva jeg vil fortelle dere eller prate om men håper jeg etterhvert klarer å dele ting og evt stille spørsmål om ting jeg lurer på, er dette et sted for ALT man kan ha på hjerte? Gjerne fortell meg litt om dere kan /vil. Ellers ønsker jeg alle en god torsdag😁 

Anonymkode: 01d32...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke et skravlested i den forstand, men et nettsted hvor man stiller spørsmål og diskuterer rundt de.

Siden dette er en nettside for foreldre går de fleste spørsmålene i ting rundt barna, leggetider, sykdom, bleieavvenning, mat osv osv, men det er helt klart rom for å spørre om andre ting også. Det blir lagt ut en del her rundt dette med parforhold også.

Man forteller og prater ikke om ting som ikke har med temaet i tråden å gjøre, så om noen spør om erfaring med bruk av et spesielt vitamintilskudd f.eks så skriver man om sine erfaringer rundt det i den tråden, man begynner ikke å fortelle om en drøm forrige natta liksom ;)

Anonymkode: 32a0a...2ed

Skrevet

Velkommen💕

Anonymkode: cd031...4f0

Skrevet

Okei jeg skjønner litt mer hvertfall😁 takk for svar og velkomst😍

Skrevet

Velkommen hit. Les litt hist og her, så blir du fort kjent med hvordan det fungerer her inne. Her er det tråder om alt mellom himmel og jord, en del humor, litt krangling, tydelige tilbakemeldinger og både hjelp og omtanke å få. Noen av oss har vært her i årevis og noen kom i går. Ta den plassen du vil ha :) 

Skrevet
19 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Velkommen hit. Les litt hist og her, så blir du fort kjent med hvordan det fungerer her inne. Her er det tråder om alt mellom himmel og jord, en del humor, litt krangling, tydelige tilbakemeldinger og både hjelp og omtanke å få. Noen av oss har vært her i årevis og noen kom i går. Ta den plassen du vil ha :) 

Så hyggelig takk 😍

Skrevet

Velkommen til forum! Jeg meldte med inn for 10 år siden og brukte det mest i starten med små barn. Nå bruker jeg det litt som tidsfordriv og informasjonsinnhenting. Et tips er å overse de som åoenbart bare svarer for å provosere og være ekle, ikke mat trollene som kommer og går. 

Anonymkode: ce632...8a2

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen😊først og fremst vil jeg påpeke at dette er min aller første gang på et forum så jeg har null peil på hvordan dette fungerer. Så jeg beklager allerede hvis jeg ikke får dette til med engang og ikke skjønner noe😅 Grunnen til at jeg "meldte meg på" her er egentlig fordi jeg ikke er en veldig sosial person når det gjelder å prate med andre om personlige ting og tang, er i grunn ikke kjempe sosial uansett for tiden. Men har alltid fått råd om at det er bra og viktig å snakke med andre, få litt ut og kanskje høre litt andre meninger. At det ikke er nødvendig å alltid bære på følelser osv alene... Så her er jeg da. Vet ikke helt engang hvordan jeg skal begynne eller hva jeg vil fortelle dere eller prate om men håper jeg etterhvert klarer å dele ting og evt stille spørsmål om ting jeg lurer på, er dette et sted for ALT man kan ha på hjerte? Gjerne fortell meg litt om dere kan /vil. Ellers ønsker jeg alle en god torsdag😁 

Velkommen :). Her ksn du ta opp bekymringer og tanker, og delta i friske diskusjoner ;)

Anonymkode: de163...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...