Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Det tar 6 måneder å opptjene sykepengerettigheter etter 1 års sykemelding, gjelder det med eller uten ferie? Står ikke tydelig på NAV? Er redd for å bli smitter av corona og miste inntekt Anonymkode: 63cf6...1e5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Sånn bortsett fra det, blir man jo sykemeldt når man er for syk til å jobbe, ikke når man har opparbeidet seg sykepengerettigheter igjen. Anonymkode: 31e65...63c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Kravet er bare at du er arbeidsfør og i lønnet arbeid, at du tar ut ferie i perioden er det ingen som bryr seg om. Anonymkode: 538d5...f9b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånn bortsett fra det, blir man jo sykemeldt når man er for syk til å jobbe, ikke når man har opparbeidet seg sykepengerettigheter igjen. Anonymkode: 31e65...63c Takk for svar dere som holdt dere til spørsmålet. Hvis jeg får korona blir jeg syk, ikke sykemeldt uten sykepengerettigheter. Har ikke fast jobb og da mister jeg inntekt. Planlegger ikke å bli syk så spar deg for slike kommentarer. Hi Anonymkode: 63cf6...1e5
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 6 hours ago, Anonym bruker said: Takk for svar dere som holdt dere til spørsmålet. Hvis jeg får korona blir jeg syk, ikke sykemeldt uten sykepengerettigheter. Har ikke fast jobb og da mister jeg inntekt. Planlegger ikke å bli syk så spar deg for slike kommentarer. Hi Anonymkode: 63cf6...1e5 den må du regne med og få Anonymkode: ac32b...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå