Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Vi har fått ny sjef. En svært kjekk og hyggelig mann på 45 som er godt gift. Jeg er 49, like godt gift og slett ikke ‘svært kjekk’. Så skulle jeg sende en SMS om noe viktig jeg glemte å si før jeg gikk. Første gang jeg sender SMS, og første gang jeg tar kontakt etter arbeidstid. Så presterer jeg å skrive beskjeden og avslutter med 😘 før jeg sender!!! Det verste er at jeg ikke la merke til det før nå, over en time etter meldingen ble sendt! Jeg dør! Jeg sier opp i morgen 🙈😂 det har gått for lang tid til at jeg kan rette det opp? Nå blir det bare dumt å skrive haha, den ble feil? Å herrregud🙄🙄🙄 Anonymkode: ef04b...15c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Oi ser jeg bomma på den siste der. Sorry skriv Anonymkode: 68664...83f
Elizabeth Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 For det første så tror jeg du ser bra ut, for det andre, går det an å si at du skreiv feil. Alle kan gjøre sånne feil vet du
Himmel og hav Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Neste gang du treffer han, sÃ¥ forteller du akkurat det du skrev nÃ¥. SÃ¥ kan dere le av det sammen og sÃ¥ er det over.Â
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 Svar: Haha, sorry trykker feil, skulle være denne 😊😂😂😂 Anonymkode: 547db...80c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 Gjør det noe da? Og er det verre fordi han er «svært kjekk»? Kysse-smiley til en lite pen sjef hadde ikke gjort noe? Anonymkode: 0471d...581
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gjør det noe da? Og er det verre fordi han er «svært kjekk»? Kysse-smiley til en lite pen sjef hadde ikke gjort noe? Anonymkode: 0471d...581 Nei, da hadde det jo ikke ligget noe i det. Nå er det jo fordi hun faktisk vil noe mer, noe hun vil få vanskelig for å skjule. Anonymkode: d114a...acb
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #8 Skrevet 26. august 2020 Jeg fikk sussesmiley av osteopaten min. Han sendte mld helt panisk før han ringte med en lang avhandling om at han hadde fått seg kjæreste og brukte de smileyene mye 😂 vi lo begge to! Anonymkode: 5b4aa...956
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #9 Skrevet 26. august 2020 Jeg hadde bare skrevet: "Ha-ha... beklager, den smiley'en er det min mann som bruker få, du skulle få " Og så ler dere av det i morgen  Anonymkode: 1eb32...5e3
Fjellfrøstjerne Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 Hehe, jeg sendte til en ekstern leverandør en gang, en vi akkurat skulle inngå samarbeid med. Rettet det raskt opp med noe som, skulle være 😊, beklager!🤣
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 Du må jo skrive noe! Hadde skrevet "Beklager, det skulle være et den siste der!" Så er alt i orden. Verre å bare la det stå, men absolutt bare komisk. Anonymkode: 78ce2...c3f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #12 Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har fått ny sjef. En svært kjekk og hyggelig mann på 45 som er godt gift. Jeg er 49, like godt gift og slett ikke ‘svært kjekk’. Så skulle jeg sende en SMS om noe viktig jeg glemte å si før jeg gikk. Første gang jeg sender SMS, og første gang jeg tar kontakt etter arbeidstid. Så presterer jeg å skrive beskjeden og avslutter med 😘 før jeg sender!!! Det verste er at jeg ikke la merke til det før nå, over en time etter meldingen ble sendt! Jeg dør! Jeg sier opp i morgen 🙈😂 det har gått for lang tid til at jeg kan rette det opp? Nå blir det bare dumt å skrive haha, den ble feil? Å herrregud🙄🙄🙄 Anonymkode: ef04b...15c Haha, takk for dagens latter! Send en sms om at meldingen var feilsendt du Anonymkode: a53c4...668
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #13 Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjør det noe da? Og er det verre fordi han er «svært kjekk»? Kysse-smiley til en lite pen sjef hadde ikke gjort noe? Anonymkode: 0471d...581 Det hadde mest sannsynlig vært verre, siden han sikkert ikke hadde fått så mange slike før og kunne ha giret seg helt opp før HI fikk rettet det opp Anonymkode: a53c4...668
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #14 Skrevet 26. august 2020 😂takk for mange gode råd 😊 Det verste var jo at det tok så lang tid før jeg oppdaget det, og siden han ikke svarte på kyssemeldingen kunne det virke som jeg trakk den tilbake når jeg ikke fikk reaksjon på den🙈 jeg overtenker sikkert for mye, men jeg fikk da sendt en litt oppklarende (håper jeg) melding som han svarte pent på. Jeg er fremdeles dritflau! hi Anonymkode: ef04b...15c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #15 Skrevet 26. august 2020 Neste gang sender du 🤓 eller liknende, også har dere en intern spøk gående. Men husk...ikke bæsj der du spiser. Å flørte  med sjefer er aldri lurt Anonymkode: 107ce...973
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #16 Skrevet 26. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neste gang sender du 🤓 eller liknende, også har dere en intern spøk gående. Men husk...ikke bæsj der du spiser. Å flørte  med sjefer er aldri lurt Anonymkode: 107ce...973 Det var virkelig ikke min intensjon å flørte! Det var en helt nødvendig og profesjonell melding. Hi Anonymkode: ef04b...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå