Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 En uke etter innsetting av spiral er jeg så utrolig kvalm, svimmel og føler meg generelt helt elendig. Er dette vanlig? Noen som har opplevd dette i starten for så å bli bra? Gyn snakket om blødninger så det var jeg forberedt på, men dette går jo ut over jobb og hjem. Jeg tør ikke kjøre bil, klarer ikke jobbe som vanlig og støvsuging fører til at jeg blir liggende i en ball med kvalme og hetetokter. Har aldri opplevd maken. Håper på noen historier med positiv utgang.. Anonymkode: 3fcc5...894
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Kobber eller hormon? Jeg var kvalm i ca en uke etter insetting av hormonspiral. Nå merker jeg ingenting til den annet enn at jeg er kvitt mensensmerter og avsindige blødninger jeg hadde før. Anonymkode: d35e5...e5d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kobber eller hormon? Jeg var kvalm i ca en uke etter insetting av hormonspiral. Nå merker jeg ingenting til den annet enn at jeg er kvitt mensensmerter og avsindige blødninger jeg hadde før. Anonymkode: d35e5...e5d Satt inn hormonspiral. Har mye blødninger til vanlig så vil ikke sette inn kobber. Liten trøst å høre at du var kvalm en uke før det ga seg. Får holde ut litt til da.. Anonymkode: 3fcc5...894
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Satt inn hormonspiral. Har mye blødninger til vanlig så vil ikke sette inn kobber. Liten trøst å høre at du var kvalm en uke før det ga seg. Får holde ut litt til da.. Anonymkode: 3fcc5...894 For meg var den lille uken med kvalme verdt det, siden jeg slipper å være sykt dårlig av mensen hver måned. Anonymkode: d35e5...e5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå