Gå til innhold

Alenemor, Asker /slemmestad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello mamas. 

Jeg har blitt alene med barnet mitt på 5 og må nå flytte på meg. Jeg bor egentlig i Bærum, men ser nå at det blir for dyrt for meg. Jeg har derfor begynt å se utover mot Asker og Slemmestad. 

Ønsker derfor anbefalinger fra dere😊. Jeg er typen som liker at det skjer litt og vil gjerne ha litt liv i gata med naboer og lekekamerater til barnet mitt. Fint med en cafe, bibliotek eller noe tilbud i nærheten, ellers får jeg litt mark om jeg bare må sitte med meg selv.. 

Takk for innspill og tips. 

Hilsen meg 

Anonymkode: 95ee1...efe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Sjekk ut Eikeleina i Bødalen/Slemmestad. Masse unger, kort vei til skole og bhg. Gangavstand til matbutikk og fotballbane, og straks ny skole meg idrettshall. Nytt kjøpesenter estimert klart om ett år, og gode bussforbindelser til Oslo og Drammen. Kort vei til sjø og strender. Vi stortrives her!

Anonymkode: 11986...a56

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! Sjekk ut Eikeleina i Bødalen/Slemmestad. Masse unger, kort vei til skole og bhg. Gangavstand til matbutikk og fotballbane, og straks ny skole meg idrettshall. Nytt kjøpesenter estimert klart om ett år, og gode bussforbindelser til Oslo og Drammen. Kort vei til sjø og strender. Vi stortrives her!

Takk for svar. Dattern min elsker Bødalen og området oppi Torsvei faktisk, er kjempehyggelig. Er dere fra området eller innflytta? Føler du det er langt til ting? Er jo mest hverdager, og familien min bor i Bærum.. Men får så mye mer for pengene. 

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Dattern min elsker Bødalen og området oppi Torsvei faktisk, er kjempehyggelig. Er dere fra området eller innflytta? Føler du det er langt til ting? Er jo mest hverdager, og familien min bor i Bærum.. Men får så mye mer for pengene. 

Vi er lokale, men vi har bodd i flere forskjellige land, og rundtomkring i Norge. Kom tilbake for ti år siden ca. Fra Slemmestad til Bærum er det virkelig ikke langt. Rundt 20 minutter med bil. 
Vi har alt vi trenger. Skog, sjø, fritidsaktiviteter, gode skoler, hyggelige naboer. 😊

Skrevet

Åbyfaret er et paradis for barna. Masse rekkehus i ulike størrelser, masse opplegg for barn og foreldre, for eks 17 mai, Halloween osv. Kort skolevei og 100 meter til barnehagen. 

Anonymkode: 3c80f...cb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...