Gå til innhold

Hadde du akseptert at


Anbefalte innlegg

Skrevet

leieboer lader elbilen sin på ditt strømuttak uten å spørre?

Leier ut til en mann som har fått seg elbil. Ikke av det nyeste slaget. Han lader med vanlig skøyteledning i stikkontakt som går på min strømmåler. Koster nok ikke all verden. Men vør man ikke spørre?

Anonymkode: 8b79b...559

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bekymret meg mer for brann enn for kronene det koster. Det er vel ikke anbefalt å bruke skjøteledning? 

Skrevet

Nei, hadde ikke godtatt at jeg skulle betale og jeg hadde ikke godtatt lading via vanlig skjøteledning. 

Anonymkode: 7a0b2...920

Skrevet

Han har litt korte sosiale antenner, mener jeg. 

Er selv leietaker og kunne ikke falt meg inn å kjøpe El-bil og lade hjemme uten å snakke med huseier først. Har strøm inkl i leia. 

Anonymkode: 03878...67b

Skrevet

Helt bak mål. Både fordi han snylter på deg, og fordi det neppe er brannsikkert som flere nevner

Anonymkode: 3b92e...4ce

Skrevet

Hadde jeg aldri akseptert nei.

Anonymkode: 31770...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...