Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Eller i sosiale lag/på fest? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 57939...4ad
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Jeg går ikke uten bh. Jeg synes det er enten ganske påtrengende eller litt ekkelt når damer går uten bh. Anonymkode: 7e373...f31
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Nei, kunne ikke falt meg inn. Mine er for store og det er for ubehagelig å gå uten bh. Mye finere med også. Anonymkode: 5ea2a...8f3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Haha, hoff. Det hadde tatt seg ut med mine 70H. 🤪 Anonymkode: b9674...0b6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Nei!!! Det kunne ikke falle meg inn!! Bruker e-cup, egner seg ikke uten bh i offentligheten! 😉 Anonymkode: c168e...ddb
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Som regel, ja. Jeg har små, faste pupper som ikke trenger bh. Trener uten også. Anonymkode: 5aafe...cc6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 Nei aldri. Går til nøds ut med søpla lørdag formiddag før jeg har skiftet topp, helst m cardigan over. Anonymkode: 66a8b...c40
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Går kun uten bh hjemme. Anonymkode: d9171...848
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 Nei. Og det er det ingen andre som gjør heller. Anonymkode: 5dd15...fc2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 Eeehhh vel fordi jeg har hengete daier.... Etter 3 unger er de ikke perky mer😂 også er det ubehagelig og gjør vondt. Da jeg har mye pupp. Anonymkode: e2bdb...851
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 Niks. De har begynt på reisen sørover og er i forskjellig størrelse Anonymkode: e1e08...6b4
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 Ja, jeg går alltid uten BH. Har faste pupper som ikke henger. Anonymkode: 9e0ac...9fc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Niks. De har begynt på reisen sørover og er i forskjellig størrelse Anonymkode: e1e08...6b4 Og der forstod jeg plutselig hvorfor så mange insisterte på at en reise til sørlige strøk var strengt nødvendig denne koronasommeren 🤪😂 Anonymkode: 5ea2a...8f3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 Jeg går aldri uten BH, men har begynt å bruke spile-BH’er uten padding og merker at brystvortene mine «synes» når det er kaldt og slikt. Jeg har silikonpupper som jeg tror folk ser på meg at jeg har, så jeg synes selv dette er litt ubehagelig. Altså, nå er jeg «godt» voksen så jeg tenker litt annerledes rundt det enn jeg gjorde når jeg var ung å la inn silikon. Da hadde jeg nok neppe brydd meg med at brystvortene mine var synlig, men nå bryr jeg meg. Men etter mange år på søken etter den perfekte bh så har jeg endelig funnet det som sitter og er behagelig. Det er kanskje ubehagelig for andre eller? Jeg prøver å tenke at folk ikke legger merke til det og ikke tenker noe over det 🤔 Anonymkode: 41de9...8a7
frk Nilsen Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 Noe kan være overlatt til fantasien 😂 Dessuten blir det litt tungt, og hengepupper på 70G som disser i takt mot sør når jeg går...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 Det sies at man trenger bh hvis man får en blyant til å sitte fast under puppen. Her sitter hele penalet fast så bh brukes 👍 Anonymkode: 1c2d9...25c
frk Nilsen Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det sies at man trenger bh hvis man får en blyant til å sitte fast under puppen. Her sitter hele penalet fast så bh brukes 👍 Anonymkode: 1c2d9...25c Gode gamle penalet....
Elizabeth Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha, hoff. Det hadde tatt seg ut med mine 70H. 🤪 Anonymkode: b9674...0b6 Jeg har 70H, bruker aldri bh. Men det vet alle her, så det er ikke noe nytt. Jeg hater å gå med bh, derfor går jeg ikke med det. Enkelte her uten å ha peiling mener at jeg slenger de rundt, men det gjør ikke. De er nemlig relativt faste til tross for størrelsen. Men det er min kropp, jeg går som jeg vil.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #19 Skrevet 26. august 2020 Det er jo opptil hver enkelt, vi har forskjellig kropp og personlighet. Jeg bruker alltid BH, synes det er mest behagelig, og klærne sitter bedre. I tillegg ville jeg synes det var veldig flaut om man så konturene av puppene i detalj. Det hender svigermor sine er ute på vift, og da føler jeg at brystvortene hennes stirrer på meg. Anonymkode: 9fb1d...ff2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #20 Skrevet 26. august 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går aldri uten BH, men har begynt å bruke spile-BH’er uten padding og merker at brystvortene mine «synes» når det er kaldt og slikt. Jeg har silikonpupper som jeg tror folk ser på meg at jeg har, så jeg synes selv dette er litt ubehagelig. Altså, nå er jeg «godt» voksen så jeg tenker litt annerledes rundt det enn jeg gjorde når jeg var ung å la inn silikon. Da hadde jeg nok neppe brydd meg med at brystvortene mine var synlig, men nå bryr jeg meg. Men etter mange år på søken etter den perfekte bh så har jeg endelig funnet det som sitter og er behagelig. Det er kanskje ubehagelig for andre eller? Jeg prøver å tenke at folk ikke legger merke til det og ikke tenker noe over det 🤔 Anonymkode: 41de9...8a7 Det er ikke pent akkurat. Synlige vorter er omtrent som syttitallets rockebandbilder med trange bukser og diiiger snabb godt synlig nedover låret. Anonymkode: fd1b4...41e
Leverpostei Skrevet 26. august 2020 #21 Skrevet 26. august 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg går aldri uten BH, men har begynt å bruke spile-BH’er uten padding og merker at brystvortene mine «synes» når det er kaldt og slikt. Jeg har silikonpupper som jeg tror folk ser på meg at jeg har, så jeg synes selv dette er litt ubehagelig. Altså, nå er jeg «godt» voksen så jeg tenker litt annerledes rundt det enn jeg gjorde når jeg var ung å la inn silikon. Da hadde jeg nok neppe brydd meg med at brystvortene mine var synlig, men nå bryr jeg meg. Men etter mange år på søken etter den perfekte bh så har jeg endelig funnet det som sitter og er behagelig. Det er kanskje ubehagelig for andre eller? Jeg prøver å tenke at folk ikke legger merke til det og ikke tenker noe over det 🤔 Anonymkode: 41de9...8a7 Jeg jobber med deg, eller en som deg, og jeg tenker egentlig at det er litt kult at du gir faen. Men jeg tror folk legger merke til det, og tenker over det, altså. Jeg bruker alltid bh selv, også hjemme. Har byttet ut pennalet med laptop i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #22 Skrevet 26. august 2020 Går nesten aldri med bh hjemme eller på jobb, bruker myke topper. Skal jeg pynte meg bruker jeg spile-bh, men det er for ubehagelig til at jeg gidder til hverdags. Anonymkode: 01c0b...e48
Fandens Oldemor Skrevet 26. august 2020 #23 Skrevet 26. august 2020 Skulle tatt seg ut. «God morgen, ungdomsskoleelever. Nå er jeg og brystene mine klare for litt KRLE».
sug lut Skrevet 26. august 2020 #24 Skrevet 26. august 2020 3 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: Skulle tatt seg ut. «God morgen, ungdomsskoleelever. Nå er jeg og brystene mine klare for litt KRLE». Min sønn hadde en lærer som kjørte varianten "God morgen, åttendeklassinger, nå skal jeg og trusa mi lære dere litt norsk." Det hender man bør tenke seg om og se seg i speilet før man går på jobb,
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #25 Skrevet 26. august 2020 Nei. Jeg synes det er vulgært når damer går uten, og brystvortene nærmest kommer ut av genseren. Anonymkode: ba82f...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå