Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Til barna dine. A) Større soverom men må ha garderobeskap der inne. B.) Mindre rom men innebygd garderobeskap i veggen. Blir skråtak så i alternativ b er garderobeskapene hele veggen, der skråtaket er. Anonymkode: b4334...019
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Er rommet like stort i alternativ a og b, eneste forskjell er innebygde eller løse garderober? Da ville jeg hatt innebygd i skråtaket. Blir det god plass i garderoben kan man jo også lagre leker, bøker, sekker og annet bak skyvedørene. Vi har skyvedørsgarderober på alle soverom. Bruker ca halve plassen til klesskap og halve plassen til leker og annet på barnerommene. Veldig fornøyd med den løsningen, enkelt å holde rommene ryddige. Anonymkode: f9610...96b
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Nei, innebygde garderobeskapene tar bort kanskje en meter ved skråtaket. Anonymkode: b4334...019
It's all about me Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Hadde ikke brukt en hel vegg til garderobeskap, da forsvinner så mange muligheter med møblering. Hadde heller hatt garderobeskap på en vegg med full høyde, med heng i to høyder og senga på veggen med skråtak.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 Jeg ville ikke hatt innebygd i hele skråtakenden nei, da får du jo ikke satt noe foran der i det hele tatt. Datteren min har skråtak og hun har innebygd på den ene kortenden, altså den siden av rommet som går fra full ståhøyde og nedover. Så har hun seng og en kommode på på langsiden under skråtaket. Da har hun ganske god gulvplass ellers. Anonymkode: 46254...06f
prekæs Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 Har garderobe under skråtak og skal ærlig innrømme at det ikke er helt optimalt. Det hindrer meg i å henge kjoler, kåper og sikkert også utedresser, de henger i høyt skap i annet rom. Det kommer sikkert litt an på hvor høyt man har mulighet til. Et annet rom valgte vi skap i bredden 2 en meters brede skap, men 40 cm dype bare, for mest mulig gulvplass og samtidig mye oppbevaring. Opplevde at de dypeste skapene, ga masse tomrom bak klærne og ville derfor ha mer effektive skap uten tomrom som kunne vært gulvplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå