Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Min far (på papiret, han har aldri oppført seg som en far) sier nå med furten og bebreidende stemme at han ikke har noe kontakt med sitt barnebarn (min sønn). Jeg sa bare "nei..." og skiftet tema. Tenkte det var best å ikke snakke om det, for jeg mener det er gode grunner til det. Jeg mener, hva forventer han? Han inviterer aldri min sønn på noe. Han gav en sum da han ble født for å slippe peset med å kjøpe julegaver og bursdagsgaver i 18 år framover. De gangene vi har invitert han til oss, gidder han ikke komme. Han har besøkt oss 3 ganger på 15 år, og bor fem gater unna. Han sitter inne og drikker seg full og røyker hele tiden, med andre ord er det ikke et sted jeg har oppsøkt flittig med barn. Det virker som han likevel bebreider meg for at ikke han har mer kontakt med sitt barnebarn. Er det bare min oppgave å legge til rette for et forhold mellom dem? Anonymkode: 58870...ac8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Han er bitter og lei seg fordi livet hans har blitt som det har blitt, han savner familie. Han vet nok innerst inne hvorfor det er sånn, og at det er bare hans egen skyld, men han er alkoholisert og sikkert deprimert. Du kan ha vondt av han, men ikke ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 8488d...c0d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Tror jeg ville svart noe i retning - nei, og hva tenkte du å gjøre for å endre på det da? Anonymkode: ea1e8...826
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror jeg ville svart noe i retning - nei, og hva tenkte du å gjøre for å endre på det da? Anonymkode: ea1e8...826 Det er nok det beste svaret du har fått og kan gi. For å ha kontakt med familie må begge sider gi og ta, kameler må ofte svelges på alle sider. Så om han lnsker mer kontakt, så må ham faktisk gjøre noe med det selv. Anonymkode: d492e...5e0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Jeg hadde fortalt han nøyaktig hvorfor ting er som de er. Jeg hadde ikke lagt noe i mellom. Anonymkode: c2c86...7d2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Jeg hadde svart noe sånn som «døra vår er ikke låst. Du er velkommen hit på besøk» og så må han ta stilling til hva han vil gjøre med det Anonymkode: e8df2...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå