Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Har vært veldig mange onanitråder her, å vi har ingen problem med å svare om våre onanivaner, som på mange måter bra. Men jeg synes det er veldig mange som bruker leketøy, womanizer, vibrator, dildo m.m. Er det ingen her som gjør det på gamlemåten lenger, altså da å kun bruke høyrehånden og fingrene? Er vi rett å slett blitt for kravstore? Er det ingen som "fingrer" lenger slik vi alle gjorde før? Anonymkode: e96f7...0d8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har vært veldig mange onanitråder her, å vi har ingen problem med å svare om våre onanivaner, som på mange måter bra. Men jeg synes det er veldig mange som bruker leketøy, womanizer, vibrator, dildo m.m. Er det ingen her som gjør det på gamlemåten lenger, altså da å kun bruke høyrehånden og fingrene? Er vi rett å slett blitt for kravstore? Er det ingen som "fingrer" lenger slik vi alle gjorde før? Anonymkode: e96f7...0d8 Nei, du må dessverre lete et annet sted etter damer. Her er vi mekaniserte og trenger ikke uerfarne menn. Anonymkode: 9cece...3e7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Jeg oppnår en alt for lett og kort orgasme når jeg fingrer meg selv kontra satisfyeren min. Velger selvsagt det beste 😁🤭 Anonymkode: 72ef2...1e8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Vibratoren gjør jobben lenge før jeg klarer, så derfor bruker jeg heller den. Anonymkode: 37cbf...9f6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Jeg må ha den store dildoen min, punktum . Anonymkode: 55dc1...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå