Gå til innhold

Hvor vanskelig er det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en snart middelaldrende helsefagarbeider som ikke har brukt hodet skikkelig på flere år å starte med skolearbeid igjen? Som i en alder av 40 + skal starte med oppgaveskriving, med teoridel, drøfting og oppsummering på slutten🤯 Dette har jeg aldri gjort før og jeg kjenner at første skoledag tok en hel del av det lille motet jeg har klart å opparbeide meg i løpet av sommeren... Noen andre som har tatt videreutdanning i godt voksen alder som kan berolige meg?😫

Anonymkode: e3d8f...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er med moden, du er roligere (i hverdagen i alle fall), su reflekterer bedre og har mer erfaring. Du ligger tre hoder foran de andre bare der. Men så mister du ett av de fordi du ikke er i en god flyt med studievaner og har hatt lite kontakt med utdanningsvesenet de siste årene. Fortsatt er du to år foran. Klart du kan. Du får til det du vil! 

Skrevet

Ikkenoe problem 

Husk at folk i 20-årene, med hodet fullt av hormoner, forelskelse, party osv klarer det, de skal jo ikke gå glipp av noe. 

Du med din livserfaring klarer det fint.

"Man blir aldri for gammel til å lære" sa min 99 år gamle bestemor. 

Anonymkode: 6ab75...fe1

Skrevet

Begynte selv på universitet i høst, skrekkblandet fryd. Veldig spennende og krevende. Dette klarer du!

Anonymkode: 909fa...f38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...