Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 For en snart middelaldrende helsefagarbeider som ikke har brukt hodet skikkelig på flere år å starte med skolearbeid igjen? Som i en alder av 40 + skal starte med oppgaveskriving, med teoridel, drøfting og oppsummering på slutten🤯 Dette har jeg aldri gjort før og jeg kjenner at første skoledag tok en hel del av det lille motet jeg har klart å opparbeide meg i løpet av sommeren... Noen andre som har tatt videreutdanning i godt voksen alder som kan berolige meg?😫 Anonymkode: e3d8f...136
Optatium Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Du er med moden, du er roligere (i hverdagen i alle fall), su reflekterer bedre og har mer erfaring. Du ligger tre hoder foran de andre bare der. Men så mister du ett av de fordi du ikke er i en god flyt med studievaner og har hatt lite kontakt med utdanningsvesenet de siste årene. Fortsatt er du to år foran. Klart du kan. Du får til det du vil!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Ikkenoe problem Husk at folk i 20-årene, med hodet fullt av hormoner, forelskelse, party osv klarer det, de skal jo ikke gå glipp av noe. Du med din livserfaring klarer det fint. "Man blir aldri for gammel til å lære" sa min 99 år gamle bestemor. Anonymkode: 6ab75...fe1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Begynte selv på universitet i høst, skrekkblandet fryd. Veldig spennende og krevende. Dette klarer du! Anonymkode: 909fa...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå