Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jobbet på dette stedet i ett år. Vi er fem damer, jeg sitter i landskap med to av de. Det er en helt merkelig dynamikk her. Når vi er alle tilstede så henger disse damene sammen og jeg føler meg utenfor. Da omgås de ikke meg, inviterer meg inn i samtalen av plikt med prater mest med hverandre og merker at det ikke er så viktig hva jeg mener. Så, når er av de andre er borte så baksnakker de hverandre som en helvete. Virkelig så at de hater hverandre. Skikkelig irritert på hverandre og kaller hverandre mye rart. Jeg sier bare, ååå jeg oppfattet det ikke slik, kanskje du tolket det i verste mening. Så når den andre er tilbake er jeg luft omtrent og de virker som gode venner. Jeg kjenner jeg blir så usikker, for er de så gode venner når de er sammen for så å baksnakke, hva sier de da om meg, som er som luft omtrent? Jeg orker ikke ta det opp med leder fordi han er ganske nær en av disse damene. Så jeg sitter stille på pulten og jobber og forsøker ikke være i veien. Ja, jeg søker nye jobber. 🙄 Anonymkode: 952e6...98e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Fysj for et arbeidsmiljø. De baksnakker nok det og. Men stikker nok ikke dypt. Pyton situasjon. Anonymkode: f2e42...10b
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobbet på dette stedet i ett år. Vi er fem damer, jeg sitter i landskap med to av de. Det er en helt merkelig dynamikk her. Når vi er alle tilstede så henger disse damene sammen og jeg føler meg utenfor. Da omgås de ikke meg, inviterer meg inn i samtalen av plikt med prater mest med hverandre og merker at det ikke er så viktig hva jeg mener. Så, når er av de andre er borte så baksnakker de hverandre som en helvete. Virkelig så at de hater hverandre. Skikkelig irritert på hverandre og kaller hverandre mye rart. Jeg sier bare, ååå jeg oppfattet det ikke slik, kanskje du tolket det i verste mening. Så når den andre er tilbake er jeg luft omtrent og de virker som gode venner. Jeg kjenner jeg blir så usikker, for er de så gode venner når de er sammen for så å baksnakke, hva sier de da om meg, som er som luft omtrent? Jeg orker ikke ta det opp med leder fordi han er ganske nær en av disse damene. Så jeg sitter stille på pulten og jobber og forsøker ikke være i veien. Ja, jeg søker nye jobber. 🙄 Anonymkode: 952e6...98e Typisk arbeidsplass med bare damer. Finn deg en jobb der det også er menn, mye hyggeligere. Anonymkode: 06e3f...17e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Ja, du må nok anta at de baksnakker deg også. Jeg har en tilsvarende arbeidsplass og det er grusomt. Søker ny jobb jeg også Anonymkode: 0b484...a4e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 De baksnakker vel alle som ikke er tilstede. Jeg har jobbet på sånn arbeidsplass jeg også. Bare at der var hovedvekten av ansatte menn. Var egentlig først da jeg fant meg ny jobb, det gikk opp for meg hvor inderlig kjerringarbeidsmiljø jeg kom fra HI - håber du finner deg ny jobb kjapt. Anonymkode: 4367a...bea
Gjest Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Huff. Ikke så hyggelig. De baksnakker nok alle, men det er vel neppe så viktig for deg å bli likt av akkurat disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå