Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Og jobber i helsevesenet. Skal på jobb imorgen, hadde fri idag. Jobber resten av uka. Hadde gått på jobb med dette til vanlig, men nå tenker jeg jo på om jeg kan det? Er nok bare en vanlig forkjølelse, men kan jo ikke vite i «disse tider». Tenker å se til imorgen. Har ikke hatt feber. Hadde dere kontaktet koronatelefonen? Anonymkode: 1f1c8...0bc
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Bli hjemme og få tatt en test for sikkerhetsskyld. Det er ikke verdt det at du går på jobb og risikerer å smitte pasienter og kollegaer eller blir årsak til at flere av dine kollegaer må gå i karantene. Du skaper mye mindre problemer med å være hjemme noen dager. Anonymkode: be4ad...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå