Gå til innhold

Sår hals, litt slapp


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jobber i helsevesenet. Skal på jobb imorgen, hadde fri idag. Jobber resten av uka. Hadde gått på jobb med dette til vanlig, men nå tenker jeg jo på om jeg kan det? Er nok bare en vanlig forkjølelse, men kan jo ikke vite i «disse tider». Tenker å se til imorgen. Har ikke hatt feber. Hadde dere kontaktet koronatelefonen? 

Anonymkode: 1f1c8...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli hjemme!

Anonymkode: 64ddc...8fe

Skrevet

Bli hjemme og få tatt en test for sikkerhetsskyld. Det er ikke verdt det at du går på jobb og risikerer å smitte pasienter og kollegaer eller blir årsak til at flere av dine kollegaer må gå i karantene. Du skaper mye mindre problemer med å være hjemme noen dager. 

Anonymkode: be4ad...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...