Gå til innhold

Joggesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 11 år eter joggesko! Han har slitt ut 3 par fra vår til nå. Han trenger et par  som holder ut resten av sesongen. Og nye gymsko.. 

Anbefalinger? Vil ikke blakke meg ut heller da jeg har 3 barn til. Men joggesko må han ha! 

Anonymkode: a2d9c...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger ofte bra joggesko på salg i kurver ved inngangen til sportsbutikkene her jeg bor, finner stadig vekk noe til en veldig bra pris der. 

Anonymkode: adb5f...e44

Skrevet

Har også en på 11 som sliter sko. Bortsett fra Viking, de kan vare en sesong uten å være totalt fillete. Ja de er dyre, særlig nå når han bruker over str 35. Men kjøper på salg(gjerne på vinteren), så da er det innafor når de ikke blir utslitt etter en mnd eller to.

Anonymkode: 6434d...50e

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har også en på 11 som sliter sko. Bortsett fra Viking, de kan vare en sesong uten å være totalt fillete. Ja de er dyre, særlig nå når han bruker over str 35. Men kjøper på salg(gjerne på vinteren), så da er det innafor når de ikke blir utslitt etter en mnd eller to.

Og ja,  siden du trenger nå. Sjekk Coop obs eller Sport outlet, ja XXL også, kan ofte finne litt der til innesko og ekstrapar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...