Gå til innhold

Er det vulgært av meg å gå slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk slik på butikken i dag. Er det noe du ville reagert på? 

20200824_113108.jpg

Anonymkode: 444d7...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg. I form av å tenke at det så da meget ubehagelig ut. Om jeg la merke til deg, altså. 

Anonymkode: 8b879...d0e

Skrevet

Ikke ved første øyekast nei.. men hjelpes for en cameltoe. 

Anonymkode: c17a3...2d6

Skrevet

Jeg ville mye heller reagert på at noen tar bilde av deg på denne måten i butikken, enn å se deg slik i butikken. Jeg ser ikke på damer men på menn 👌

Skrevet

Hadde sannsynligvis ikke lagt merke til det i butikken, men når du viser det på denne måten kan jeg være ærlig å si det ikke ser pent ut. 

Anonymkode: 8eda4...bf2

Skrevet

Fikk du ikke dradd buksa lenger opp?

Anonymkode: eb6f0...57d

Skrevet

Ser jo bare ut som om du har litt ekstra fett i det området rundt der, hadde ikke tenkt over at den var trukket opp hvis det ikke var for at du hadde postet bilde og spurt om det. Vulgært ville det vært om du hadde ett miniskjørt og trusa var sånn, men fortsatt ikke noe jeg hadde tenkt noe over.

Anonymkode: bec37...653

Skrevet

Den kameltåen lyste jo godt opp i horisonten, for å si det sånn. Det var nok ikke fjeset ditt jeg hadde husket, nei.

Skrevet

Ville tenkt det var pinlig, ikke vulgært. 

Anonymkode: ef4d2...780

Skrevet

Kikker ikke i skrittet på folk, så jeg ville neppe ha sett det. Men dette er vel neppe deg? Innlegget oser jo av «se hva jeg så i butikken i dag, kan dere bekrefte at jeg har rett når jeg kaller henne vulgær». 

Anonymkode: 39b8c...095

Skrevet

Hadde neppe lagt merke til det. 

Anonymkode: aa52a...dae

Skrevet

Hadde heller tenkt "Au!" 😆 

Anonymkode: e7c27...93d

Skrevet

Ja. Det er vulgært, og ekkelt. 

Og nei, det er ikke deg. Det bildet hentet du fra nettet

Anonymkode: ad175...adc

Skrevet

Hadde ikke tenkt noe om jeg så deg slik i butikken. Er veldig lite opptatt av å se på alle rundt meg. Men når jeg ser bildet nå må jeg jo si at buksa ikke sitter pent!

Anonymkode: 6d220...d6c

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville tenkt det var pinlig, ikke vulgært. 

Anonymkode: ef4d2...780

Om jeg i det hele tatt hadde lagt merke til det så ville jeg også tenkt at det var pinlig. Det er jo helt tydelig gjort med vilje. Tror jeg ville tenkt at det ga et ganske desperat inntrykk.

Siden jeg antar at kvinner ikke er målgruppen så er det merkelig å spørre om dette på et forum med hovedvekt av kvinner.

Anonymkode: e30ff...ece

Skrevet

Har sett dette bilde på nakenprat og dama deler slike bilder av seg selv hele tiden der😉 Troll

Anonymkode: 03d01...04c

Skrevet

Det er jo ikke bilde av deg. 

Hva gir det deg å poste dette?

Anonymkode: dda90...aed

Skrevet

Hadde antagelig ikke lagt merke til det, sjelden jeg går og titter midt i skrittet på jenter/kvinner jeg møter.

Men min første tanke er at det ser direkte ubehagelig ut....

Anonymkode: 4f212...19b

Skrevet

Jeg ser på utløpsdatoen på osten bak deg at bildet er fra 2017, Nice try.

Anonymkode: d45cf...dd7

Skrevet

Nå ser jeg ikke folk i skrittet, så hadde mest sannsynlig ikke lagt merke til det. Men det ser jo direkte ubehagelig ut.

Anonymkode: 8511d...763

Skrevet

Hadde jeg aødri lagt merke til. Trodde du mente at du viste litt mage og forsto ikke hva som skuøle være vulgært før keg leste kommentarene.

Anonymkode: 505df...b79

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og nei, det er ikke deg. Det bildet hentet du fra nettet

Anonymkode: ad175...adc

Tenkte det samme.

Anonymkode: 39b8c...095

Skrevet

Gå som du vil. Med er det ikke ubehagelig å gå med den buksa med sånnE blafrelepper der nede i lykkeland?

Anonymkode: b3802...0fc

Skrevet

Sannsynligvis hadde jeg ikke lagt merke til det, men om jeg hadde gjort det så hadde jeg tenkt at det var kjempestygt!!! Og at du var på desperat jakt etter mannfolk, og trodde dette var måten å fikse den saken på!

Anonymkode: f99a6...540

Skrevet

Tidenes lengste kjønnslepper jo! 😳

Anonymkode: b8136...44f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...