Gå til innhold

3 date, forventer daten sex da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske ny i dette gamet, da jeg har vert samboer lenge, ble slutt for 3 år siden nå, i sommer begynte jeg og date en sikkelig fyr på tinder, veldig koselig og kjekk, vi har vert på kino en gang og ute og spist engang, nå skal jeg til han i helga, da har vi begge barnefri.

Jeg har et barn på snart 7 og han har et på snart 9,  jeg har barnefri anhver uke, og han har bare barnet i helger, ferier og slikt.

Men tilbake til spørsmålet, forventer han sex nå? jeg er helt klar,men vil ikke virke desperat, har ikke hatt sex på nesten 4 år, men liker mannen svært godt og han meg

Anonymkode: 9935f...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen fasit på det. Det må du nesten føle på selv. Men sitter dere å sofaen å kliner vet du hvor det går, er du klar ser jeg ikke vits med å ikke ha sex... 

Anonymkode: 62acb...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du overnatte, kan det vel med stor sannsynlighet være at han tenker at det er da store muligheter. Alt er jo opp til dere begge uansett hvor og når.

Anonymkode: c4fe2...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Ja meningen er at jeg skal være der hele helga :) barnet mitt er hos faren torsdag-torsdag,mens han jeg dater har sønnen denne uka på onsdag, så da er det neste helg han overnatter, og da møtes vi ikke, barna blir ikke involert på lenge

Anonymkode: 9935f...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...