Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 De siste 7 kommer fra 8 oktober i USA, Kommer de med en hver uke på prime da eller venter de til hele er ferdig? Har sett de 13 i sesong 15, så har bare de igjen ? når jeg begynte og se så var de andre sesongene helt ferdig, så derfor jeg lurer har prøvd og google,men fant ikke noe. Så noen som vet? Anonymkode: a6e82...996
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Nå vet ikke jeg om det går på vanlige kanaler, hvis det gjør det vet jeg ikke hvordan det ordnes der. Men de første episodene i sesong 15 kom ut på én dag på prime, så regner nesten med at de gjør det med de siste 7 også? Håper derimot jeg tar feil 😛 Har sett på det siden det startet, og selvom jeg er veldig glad i serien vil jeg nå egentlig bare vite hvordan hele greia slutter! Anonymkode: 58070...94c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 3 minutes ago, Anonym bruker said: Nå vet ikke jeg om det går på vanlige kanaler, hvis det gjør det vet jeg ikke hvordan det ordnes der. Men de første episodene i sesong 15 kom ut på én dag på prime, så regner nesten med at de gjør det med de siste 7 også? Håper derimot jeg tar feil 😛 Har sett på det siden det startet, og selvom jeg er veldig glad i serien vil jeg nå egentlig bare vite hvordan hele greia slutter! Anonymkode: 58070...94c takk for svar, Ja det er det jeg frykter også, de har jo fjernet sesong 15 igjen, så kanskje de kommer tilbake med hele når den er ferdig i usa,men håper fortsatt en gang i uka, nei den går bare på prime Ja blir veldig spennende slutt, men jeg tror det blir tårevått hvis det stemmer med hva de sier, vil ikke si så mye da det er kjedelig for mange med spoilers Anonymkode: a6e82...996
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja blir veldig spennende slutt, men jeg tror det blir tårevått hvis det stemmer med hva de sier, vil ikke si så mye da det er kjedelig for mange med spoilers Vet du noe som ikke andre vet da? Jeg tror at hvordan slutten føles for den enkelte, vil avhenge av hvilken karakter man trekkes mest mot. Jeg er en stor SPN fan, spesielt de første sesongene, men er redd for at slutten blir en skuffelse. Anonymkode: 31d2e...cbe
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Vet du noe som ikke andre vet da? Jeg tror at hvordan slutten føles for den enkelte, vil avhenge av hvilken karakter man trekkes mest mot. Jeg er en stor SPN fan, spesielt de første sesongene, men er redd for at slutten blir en skuffelse. Anonymkode: 31d2e...cbe Nei egentlig ikke kanskje,men er vel på måte bekreftet det jeg fryktet lenge dessverre, så får vi bare håpe skuspilleren gjør slik at man tror karakteren dør,men at det ikke stemmer. Jeg likte godt 4-5 og 9-11 og 13-15, men man er jo forskjellig 1-3 var gode, 6-7 var skuffende og 12 forferdelig for min del Anonymkode: a6e82...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå