Gå til innhold

Hvordan ta det opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagene går i expressfart med jobb, unger, trening og andre aktiviteter til unga osv.
Jeg føler ikke at samboer og jeg deler noe kjærestetid mere.Føler vi sklir fra hverandre.

Når kvelden kommer er vi slitne og vil bare legge oss, sex har det ikke vært på 2 mnd.nå.

Hvordan skal jeg ta dette opp med han?Hva om han ikke vil mer?

Anonymkode: c7c0d...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å si det rett ut? 

Anonymkode: a8b1c...8bf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er vel bare å si det rett ut? 

Joda er vell det...er bare redd for hva det blir til.Føler vi har mista noe...

Skrevet

Du sier jo ikke "Vi er aldri intime lenger, vil du gjøre det slutt?"

Du sier "Dagene er så travle at jeg føler vi får så lite tid sammen bare vi to, jeg savner deg"

Trøsten er at det er en fase, at barna spiser oss med hud og hår går over. Vi er over i neste fase, her er yngste nå 11 år og de trenger oss ikke hele tiden lenger. Joda, det er litt kjøring og henting på fritisdaktiviteter, hjelp med lekser osv, men det er også mye at de er ute med venner eller greier seg selv. 

Så her var det mannen som sa noe sånt som at vi må finne på litt ting igjen bare vi to, for ungene har blitt så selvstendige. Så vi har vært en del ute av huset sammen denne sensommeren. Gått turer, oppdaget nye steder, tatt kveldsbad i sjøen, kjørt turer i bilen osv. Det er koselig å ha såpass mye tid sammen igjen.

Jeg regner med dere har mindre barn og da må dere finne de små lukene, kan dere ta en times lunsj av og til og møtes på cafe midt på dagen? Det gjorde jeg og mannen av og til og det var veldig fint (vi har aldri hatt tilgang på barnevakt så de tingene vi måtte gjøre sammen måtte gjøres i barnehagetiden). Og selv om dere er slitne om kvelden når barna er i seng så går det an å ha det koselig sammen, se en serie, lag en fruktsalat og kos dere, sånne små ting. Det skal ikke alltid så mye til, det overraskende klasket på rumpa når du står på kjøkkenet og lager mat, stryket over ryggen/armen når dere møtes i en dør. Ta vare på hverandre.

Anonymkode: 2de2f...f53

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda er vell det...er bare redd for hva det blir til.Føler vi har mista noe...

Ser den.. men du må jo bare formulere deg rett. Si du savner han, at du skulle ønske dere hadde mer tid sammen. Planlegg en kveld der dere slår av tv-en og snakker om løst og fast. Man kan finne tilbake til hverandre, men det kreves jo jobb i travle tider med jobb, hus og barn.

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du sier jo ikke "Vi er aldri intime lenger, vil du gjøre det slutt?"

Du sier "Dagene er så travle at jeg føler vi får så lite tid sammen bare vi to, jeg savner deg"

Trøsten er at det er en fase, at barna spiser oss med hud og hår går over. Vi er over i neste fase, her er yngste nå 11 år og de trenger oss ikke hele tiden lenger. Joda, det er litt kjøring og henting på fritisdaktiviteter, hjelp med lekser osv, men det er også mye at de er ute med venner eller greier seg selv. 

Så her var det mannen som sa noe sånt som at vi må finne på litt ting igjen bare vi to, for ungene har blitt så selvstendige. Så vi har vært en del ute av huset sammen denne sensommeren. Gått turer, oppdaget nye steder, tatt kveldsbad i sjøen, kjørt turer i bilen osv. Det er koselig å ha såpass mye tid sammen igjen.

Jeg regner med dere har mindre barn og da må dere finne de små lukene, kan dere ta en times lunsj av og til og møtes på cafe midt på dagen? Det gjorde jeg og mannen av og til og det var veldig fint (vi har aldri hatt tilgang på barnevakt så de tingene vi måtte gjøre sammen måtte gjøres i barnehagetiden). Og selv om dere er slitne om kvelden når barna er i seng så går det an å ha det koselig sammen, se en serie, lag en fruktsalat og kos dere, sånne små ting. Det skal ikke alltid så mye til, det overraskende klasket på rumpa når du står på kjøkkenet og lager mat, stryket over ryggen/armen når dere møtes i en dør. Ta vare på hverandre.

Anonymkode: 2de2f...f53

Takk for supre tips🥰Så flinke dere er💗

Jeg skal bli flinkere å gjøre det, så får vi se om han «svarer» på det.

Ja dagene er hektiske, føler man er helt ferdig når det er kveld.Eneste man vil da er å sove🙈

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser den.. men du må jo bare formulere deg rett. Si du savner han, at du skulle ønske dere hadde mer tid sammen. Planlegg en kveld der dere slår av tv-en og snakker om løst og fast. Man kan finne tilbake til hverandre, men det kreves jo jobb i travle tider med jobb, hus og barn.

Ja jeg skal bli flinkere å prioritere oss🥰

Savner så å være kjæreste.Nesten så det er blitt kleint å gjøre slike ting.Er gått så lang tid🤔

Skrevet

Hvor gamle er barna da? Kanskje de kan være hjemme alene litt? Så kan dere gå ut å spise feks? Bare noen timer?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gamle er barna da? Kanskje de kan være hjemme alene litt? Så kan dere gå ut å spise feks? Bare noen timer?

9 og 7 år.Mulig de kan være en stund alene da?Eldste er veldig rolig og fornuftig🥰
Hadde vært godt å hatt litt alenetid💗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...