Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Han har lite sexlyst nå som jeg er gravid🙄 menst jeg har masse lyst og kunna hatt sex hver dag🤪 har sex ca 1 gang i uka. Jaja..håper det blir bedre etter ungen er komt. Vi har mine, dine våre barn🙂 så er ikke noe nytt og få barn😉 noen andre som har opplevd mindre sexlyst hos mannen? Gjikk det over? Vil ikke att sexlivet mitt skal være over i en alder av 35😝 har masse lyst igjenn!! Anonymkode: 28ac5...de3
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Veldig mange menn føler det er ekkelt å ha sex når dama er gravid. Anonymkode: 377ca...1fe
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Mannen min ble helt gal etter puppene mine, de ble enorme, så ble definitivt ikke noe mindre... Tror menn er forskjellige på det. Anonymkode: 51833...ca2
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Veldig mange menn føler det er ekkelt å ha sex når dama er gravid. Anonymkode: 377ca...1fe Sist jeg var gravid hadde vi normalt med sex😛 så er ikke det. Kansje bortsett fra att eg har lagt på meg og er feit!! Att han ikke tenner på meg, men han sier han gjør det😝 Hi Anonymkode: 28ac5...de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå