Gå til innhold

Hadde du tatt i mot pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite penger og bilen skal EU godkjennes. Fortalte dette til mine foreldre. Når jeg kom hjem der i fra fikk 5000 kr på konto fora min mor. Hadde du tatt i mot? Vet de ikke har så mye heller + de skulle kjøpe en del nytt. 

Anonymkode: aca84...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ønsker nok å hjelpe deg. Jeg hadde takket pent og tatt imot ❤️ Så får du heller hjelpe de med noe om du har mulighet en gang. 

Anonymkode: 57a99...c4d

Skrevet

Det hadde jeg. For jeg vet hvor godt det gjør å få hjelpe voksne barn.

Skrevet

Så snille foreldre du har. Jeg ville takket, og invitert dem på kake og kaffe en dag det hadde passet. 

Anonymkode: f6c29...b53

Skrevet

Ja, det hadde jeg. Ta i mot i den ånd det er gitt, av kjærlighet. 

Anonymkode: 1918d...7db

Skrevet

Når man forteller slikt til foreldrene er det vel ikke annet å vente enn at de gir deg pengene? Det gjør iallefall mine, i 10 av 10 tilfeller.

Anonymkode: 70125...3d0

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når man forteller slikt til foreldrene er det vel ikke annet å vente enn at de gir deg pengene? Det gjør iallefall mine, i 10 av 10 tilfeller.

Mine gjør ikke automatisk det, kanskje 1 av 10 ganger. Det er helt greit, for jeg vet når de gjør det at de virkelig ønsker det, og at jeg kan fortelle sånne ting uten at de oppfatter det som at jeg ber om penger. (For hadde de oppfattet det sånn så hadde de garantert gitt meg dem.) Så jeg hadde tatt imot.

Anonymkode: 26f46...832

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri skjedd her. Klarer meg selv, men kan likevel dele dersom noe er problematisk uten at det er skjulte hint om tigging av penger. Hadde sett på det som et nederlag å ta i mot penger fra foreldrene mine. 

Anonymkode: 37369...964

Skrevet

Jeg hadde tatt imot. De ønsker å hjelpe hvis ikke hadde du ikke fått pengene. Så heldig du er som har foreldre som vil hjelpe ❤️

Anonymkode: 6a725...317

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri skjedd her. Klarer meg selv, men kan likevel dele dersom noe er problematisk uten at det er skjulte hint om tigging av penger. Hadde sett på det som et nederlag å ta i mot penger fra foreldrene mine. 

Anonymkode: 37369...964

Var ingen skjult hint om å få hjelp. Fortalte bare at jeg skulle ha EU godkjenning og hva det kostet. 

Setter pris på det ❤️

Anonymkode: aca84...160

Skrevet

Selvsagt ville jeg tatt i mot. Familier hjelper hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...