Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Hva vil dere gjerne finne på et koldtbord? Er det noe dere pmrier å savne? Anonymkode: 3e5fb...574
KellyTaylor Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Less is more sies det men jeg har alltid for mye. Karbonader og løk Eggerøre, spekeskinke ,evet spekefat, waldorfsalat Roastbeef med remulade og sprøløk Helsstekt laks eller ørret Varm kylling/ tapaskjøttboller Reker og majones Laksepaté med pepperrotkrem Kald stek med surkål Stor salat Loff og smør Gjerne en stroganoffgryte har jeg også smelt i sammen. Alt etter hva konfirmanten ønsker.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Savner som regel vegetar. Det er bare en haug med kjøtt også blir jeg sittende å spise loff og salat. Ferdiglagd falafel er enkelt og godt + en god potetsalat uten majones Anonymkode: 55dea...e47
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Kjøttpålegg - fine skinker, hamburgerrygg, spekeskinke Grovt brød Agurk, paprika, tomat, salatblad, druer, appelsinskiver - det er mange ganger bare litt som pynt Majones, remulade, aioli Anonymkode: ca4d4...0ee
TøffiTrynet☠ Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Jeg er veldig glad i salater. Og da ikke sånn type kinakål/mais/agurk/tomat med thousand island-dressing. Gjerne: Eggsalat Pastasalat Hjemmelaget potetsalat Bønne/linsesalat Gresk salat med fetaost og kalamata-oliven Ellers så er jeg ikke så glad i kjøtt, så blir veldig glad om et koldtbord inneholder fisk og skalldyr. Varmrøkt laks Røkt ørret Scampi Blåskjell Krabbe Også er jeg veldig glad i sånne fylte egg. Det synes jeg hører med!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 Det må alltid være karbonade og løk, eggerøre, roastbeef, grønn salat, kremet pastasalat og gode brød, som regel foccacia og loff. Liker også å finne gode pålegg og spekemat, pai, noe fisk (sist jeg fikk koldtbord var det en helstekt ørret der, fantastisk god)... Hmm, tenke tenke, noe kyllinggreier, vinger kanskje. Anonymkode: 3fdbe...67a
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må alltid være karbonade og løk, eggerøre, roastbeef, grønn salat, kremet pastasalat og gode brød, som regel foccacia og loff. Liker også å finne gode pålegg og spekemat, pai, noe fisk (sist jeg fikk koldtbord var det en helstekt ørret der, fantastisk god)... Hmm, tenke tenke, noe kyllinggreier, vinger kanskje. Anonymkode: 3fdbe...67a Helstekt ørret hiver jeg meg på her, det er veldig godt Anonymkode: ca4d4...0ee
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #8 Skrevet 23. august 2020 Tusen takk forgode tips. Noe sto på lista og så plukker jeg lott her og der. Jeg har mest lydt på alt, men drt blir kanskje litt mye 😊 Anonymkode: 3e5fb...574
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #9 Skrevet 23. august 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: Hva vil dere gjerne finne på et koldtbord? Er det noe dere pmrier å savne? Anonymkode: 3e5fb...574 hadde ikke hatt det i disse tider Anonymkode: 1faa7...a6c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: hadde ikke hatt det i disse tider Anonymkode: 1faa7...a6c Vi har en ganske sikker plan. Anonymkode: 3e5fb...574
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #11 Skrevet 23. august 2020 Just now, Anonym bruker said: Vi har en ganske sikker plan. Anonymkode: 3e5fb...574 det er bra hvis alt er hjemmende fra er det jo tryggere Anonymkode: 1faa7...a6c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2020 #12 Skrevet 23. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har en ganske sikker plan. Anonymkode: 3e5fb...574 Ganske sikker? 🙈 Anonymkode: e4556...125
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #13 Skrevet 24. august 2020 18 timer siden, Anonym bruker skrev: hadde ikke hatt det i disse tider Anonymkode: 1faa7...a6c Vi skal også ha koldtbord til konfirmasjonen her. Spriting ved ankomst av lokalet, sprit på bordene, avstand mellom gjestene, sprit ved start og slutt av koldtbordet. Brød tas med klype, nytt bestikk ferdig innpakket på bordene slik at de kan ta nytt og nye tallerkener for hver runde de forsyner seg. Vurderer å bytte serveringsbestikk også ved behov. Minimum 1 meters mellomrom mellom husstandene mens de forsyner seg (samme som på bord) - køordning ved forsyning. Ingen med tegn til luftveisinfeksjoner får komme såfremt de ikke har en negativ test som nettopp har blitt tatt. Anonymkode: e230d...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå